به گزارش خبرنگار ایرنا، مجمع انتخاباتی هیات تنیس استان کرمانشاه روز شنبه به ریاست صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان در سرسرای شهید هادیان مجموعه ورزشی آزادی و با حضور 17 عضو مجمع برگزار شد.
مجید پرنوری، محمدعلی زرندی، رضا فدایی، عباس عباسی و محمدرضا نقدی پنج کاندیدای تصدی ریاست هیات تنیس استان کرمانشاه بودند که پس از اعلام انصراف رضا فدائی و عباس عباسی، رای گیری برای انتخاب رئیس هیات تنیس استان بین سه کاندیدای باقی مانده انجام شد.
در این مجمع، مجید پرنوری، محمدعلی زرندی، محمدرضا نقدی، رضا فدایی و عباس عباسی به عنوان کاندیدا حضور داشتند که البته پیش از آغاز رای گیری فدایی و عباسی انصراف خود را اعلام کردند.
زرندی، نقدی و پرنوری سه نامزد باقی مانده برای کسب ریاست هیات تنیس کرمانشاه بودند که در دور اول به ترتیب هشت، پنج رای و چهار رای کسب کردند.
از آن جایی که هیچ کدام از سه کاندیدا نتوانستند آراء لازم (نصف به اضافه یک رای) را کسب کنند، زرندی و نقدی که رای های بیشتری داشتند به دور دوم راه یافتند.
در این مرحله و پس از رای گیری دوباره محمدعلی زرندی توانست از 17 رای ماخوذه با کسب 13 رای برای مدت چهار سال به عنوان رئیس جدید هیات تنیس کرمانشاه انتخاب شود.

** هیات های شهرستانی فعال خواهند شد
رئیس جدید هیات تنیس استان کرمانشاه پس از انتخاب مجددش با قدردانی از اعضای مجمع برای حسن اعتماد به وی، گفت: برنامه های زیادی برای شکوفایی ورزش مفرح و جذاب تنیس دارم که یکی از آن ها فعال کردن هیات های شهرستانی در راستای ترویج این ورزش در کل استان است.
محمدعلی زرندی ادامه داد: ارتقاء سطح کمی و کیفی ورزشکاران و مربیان کرمانشاهی با برگزاری دوره های آموزشی پیشرفته از دیگر برنامه های در دست اقدام است.
وی توجه به جوانان و انجام دوره های استعدادیابی و همچنین بهره بردن از تجربیات پیشکسوتان را از دیگر برنامه هایی عنوان کرد که آن ها را دنبال خواهد کرد.
زرندی همچنین با اشاره به مشکلات پیش روی هیات در سال های اخیر گفت: تا چند سال پیش شرایط نامساعدی بر وضعیت تنیس استان حکمفرما و کمیته های آن همگی غیرفعال شده بود.
رئیس جدید هیات تنیس کرمانشاه گفت: در ارزیابی سال 93 فدراسیون، هیات کرمانشاه رتبه 27 کشور را داشت اما با اقدام های صورت گرفته مطمئن هستم در پایان امسال یکی از 10 هیات اول کشور خواهیم بود.
وی در پایان اظهار امیدواری کرد با کمک و همدلی اعضای مجمع هیات تنیس شاهد توسعه و پیشرفت هرچه بیشتر تنیس کرمانشاه و درخشش ورزشکاران آن در سطح کشور باشیم.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.