حسن سلیمانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: با پیگیری های شبانه روزی و حمایت های دولت، مسئولان مربوطه قول مساعد دادند که تا پایان سال جاری تمام روستاهای شرق استان گازرسانی شود.
وی یادآور شد: این در حالیست که نرم کشوری میزان گازرسانی به روستاها 60 درصد و در استان کرمانشاه 70 درصد است که امیدواریم تا پایان سال 98 گازرسانی به روستاهای شرق استان را به صددرصد برسانیم.
سلیمانی همچنین در راستای گازرسانی به روستاهای فاقد گاز شهرستان های کنگاور، صحنه و هرسین تصریح کرد: در سال گذشته 32 میلیارد تومان برای اجرای این پروژه اختصاص داده شد.
وی در ادامه به ساخت سه سد مهم جامیشان، آناهیتا و قشلاق در خود اشاره کرد و افزود: سد جامیشان افتتاح و 2 سد دیگر نیز در مرحله خوبی از پیشرفت قرار دارند.
نماینده مردم کنگاور در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید تلاش کنیم متناسب با این امکانات، صنایع وابسته تبدیلی متعلق به حوزه کشاورزی را در منطقه فراهم کنیم.
وی افزود: در همین راستا شرکت تعاونی سرمایه گذاری کنگاور تشکیل و اقدام به عضوگیری کرده است که در اولین اقدام خود ساخت کارخانه قند را در دستور کار دارد.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با حمایت های فرماندار کنگاور 26 هکتار زمین برای احداث این کارخانه قند اختصاص داده شده است.
نماینده مردم کنگاور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر شرایط سرمایه‌گذاری و رونق تولید در کشور ایجاد شود، زمینه‌های اشتغال‌ زایی نیز فراهم خواهد شد.
وی بیان کرد: برای اینکه بتوانیم به آنچه مقام معظم رهبری گفته برسیم باید بین مجلس و دولت هم افزایی و التزام عملی در رابطه با تحقق شعار امسال ایجاد شود و تنها به قول و وعده ظاهری در گفتار خلاصه نشود.
شهرستان کنگاور با جمعیتی افزون بر 76 هزار نفر در 94 کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده و دروازه ورودی این استان غربی است.
8066/7447
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.