به گزارش ایرنا، محمدابراهیم الهی تبار روز سه شنبه در جلسه شورای اطلاع رسانی استان افزود: برای اثرگذاری در ارائه خدمات 40 ساله انقلاب اسلامی و اقدام های انجام شده زلزله 21 آبان سال گذشته از نظرات اهل فن و رسانه ها استفاده شود.
وی با اشاره به در پیش بودن سالگرد زلزله غرب استان و ایام پیروزی انقلاب تصریح کرد: عملکرد هر یک از دستگاهها در بیان خدمات 40 ساله انقلاب باید به شکل هنرمندانه و موثر ارائه شود.
وی با تاکید مجدد بر ارائه آمار عملکردها به شکل قیاس محور در موضوع 40 سالگی انقلاب افزود: باید از تمام ظرفیت های رسانه ای از جمله فضای مجازی و به ویژه رسانه های مکتوب در استان بهره برداری کرد.
الهی تبار همچنین با تائید طرح آماده شده از سوی آموزش و پرورش استان برای ارائه خدمات شاخص هر دستگاه در استان اظهار داشت: در این جشنواره قرار است هر دستگاه 40 اقدام نمادین و 40 نخبه را به جامعه معرفی کند و این همکاری و تهیه محتوای مناسب و اثرگذار از سوی دستگاههای استان را می طلبد.
وی بر جدیت روابط عمومی دستگاهها در ارائه عمکرد خدمات انقلاب و زلزله آبان 96 تاکید کرد و گفت: روابط عمومی ها باید فعال تر در این زمینه ورود کنند و خدمات صورت گرفته را به رسانه های استان ارائه کنند.
در نشست شورای اطلاع رسانی استان طرح ارائه شده از سوی آموزش و پرورش استان با عنوان «چلچله» مطرح و با موافقت اعضا برای ارائه خدمات 40 ساله نظام اسلامی تائید شد.
8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.