پایگاه خبری پلیس روز شنبه به نقل از سرهنگ فضل الله شیری اعلام کرد: با توجه به مسیر راهپیمایی که از چهار راه مدرس به سمت مسجد جامع می باشد محدویدت هایی در این مسیر و خیابان های اطراف از ساعت هشت صبح فردا تا پایان مراسم اعمال می شود.
وی افزود: بر این اساس محدودیت تردد و توقف در خیابان مدرس حد فاصل میدان انقلاب تا میدان آزادی، تقاطع افشار طوس به تقاطع مدرس، میدان غدیر به تقاطع مدرس و سایر خیابان ها و کوچه های منتهی به خیابان مدرس اعمال خواهد شد.
سرهنگ شیری یادآوری کرد: انتظار می رود رانندگان با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و همکاری با کارکنان پلیس راهور در اجرای محدودیت ترافیکی اعلام شده، از توقف در خیابان مذکور خودداری و درخواست عبور از طرح را نداشته باشند.
رئیس پلیس راهور کرمانشاه همچنین به رانندگان و حتی مغازه داران واقع در مسیر راهپیمائی توصیه کرد که از آوردن خودرو به داخل خیابان در مسیر راهپیمایان خودداری کرده و برای تردد از خیابان های مجاور و جایگزین استفاده کنند.
وی در پایان گفت: در صورت ورود خودرو به محدوده طرح ترافیکی جریمه و در صورت پارک کردن در کنار خیابان نیز انتقال به پارکینگ در انتظار رانندگان متخلف خواهد بود.
مراسم راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی از ساعت 9:30 دقیقه صبح فردا در مسیر چهارراه مدرس به سمت مسجد جامع برگزار می شود و آیت الله سعیدی رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی فرماندهی کل قوا سخنران ویژه مراسم خواهد بود.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.