جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری ۱۶ تن از اراذل و اوباش این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا مرزبانی با بیان اینکه طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح شهرستان کرمانشاه طی یک هفته اخیر اجرا شده است، اظهار داشت: در راستای اجرای این طرح ۱۹۳ فقره انواع سرقت توسط ماموران پلیس کشف شد.
 
وی افزود: علاوه بر کشف این تعداد سرقت، ۱۳۸ سارق نیز دستگیر و برای صدور احکام مناسب تحویل مقامات قضایی شدند.
 
جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری ۶۰ خرده فروش موادمخدر در سطح شهرستان خبر داد و بیان کرد: کشف ۴۷۰۰ حبه قرص روانگردان و مقداری مواد مخدر از دیگر اقدامات صورت گرفته بود.
 
وی تصریح کرد: بخش دیگری از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی مربوط به برخورد با اراذل و اوباش بود که در این راستا ۱۶ تن از این افراد که برای شهروندان ایجاد مزاحمت کرده بودند دستگیر شدند.
 
مرزبانی همچنین از کشف۴۸۱۵ قلم کالای مصرفی خودرو، ۴۳۰۰ کیلوگرم رب انار و ۶۰ عدد کاپشن قاچاق نیز خبر داد و گفت: علاوه بر این کشفیات ۱۵ قاچاقچی نیز دستگیر شدند.
 
وی همچنین از توقیف ۲۱۴ دستگاه خودرو و موتورسیکلت که فاقد مدارک قانونی بودند خبر داد و گفت: این وسایل نقلیه به پارکینگ منتقل شدند.
 
جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در پایان گفت: با توجه به رضایت شهروندان از اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی، اجرای مستمر این گونه طرح ها در دستور کار پلیس قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.