علیرضا گودرزی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با بیان اینکه این اعتبارات از سوی سازمان اجتماعی کشور اختصاص یافته است، گفت: این اعتبارات به استان ابلاغ شده و در حال توزیع آن بین دستگاه های فرهنگی، آموزشی و ورزشی هستیم.
او گفت: این اعتبارات را در مناطق حاشیه نشین استان کرمانشاه با هدف ایجاد، توسعه و تقویت اماکن ورزشی، مدارس و محلات هزینه می کنیم.
به گفته او ، اکنون 250 هزار نفر از جمعیت 2 میلیون نفری استان کرمانشاه در 13 محله شهر کرمانشاه و چندین محله در سایر شهرستان ها ساکن هستند.
او به ایجاد 10 دفتر تسهیل گری در استان با هدف شناسایی و احصا مشکلات مناطق حاشیه ای در سال گذشته اشاره کرد و گفت: با راه اندازی این دفاتر به دنبال ارتقای شاخص های توسعه ای در این مناطق هستیم.
مدیرکل دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری کرمانشاه در ادامه ایجاد نشاط اجتماعی و توسعه فضاهای فرهنگی، ورزشی و آموزشی با هدف بهره مندی جوانان و نوجوانان را از جمله اهداف دولت در سکونتگاه های غیررسمی دانست و گفت: دولت تدبیر و امید نگاه ویژه ای به رفع مشکلات این سکونتگاه ها دارد.
گودرزی افزود: در استان کرمانشاه نیز خوشبختانه ساماندهی و رفع مشکلات سکونتگاه های غیررسمی در اولویت برنامه های کاری مجموعه مدیریتی استان است و نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، استاندار و معاون سیاسی امنیتی استانداری نیز با جدیت به دنبال رفع مشکلات این مناطق هستند.
استان کرمانشاه 2 میلیون نفر جمعیت ساکن در 2 هزار و 622 روستا و 32 شهر دارد.
3033/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.