به گزارش خبرنگار ایرنا ، حسین ویسمرادی روز شنبه در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان روانسر که به مناسبت هفته ناجا برگزار شد ، افزود: تلاشگران نیروی انتظامی صادقانه و مخلصانه برای تامین امنیت و آرامش مردم تلاش می کنند و این فرزندان ملت اقدام های شایسته ای انجام داده اند.
وی با بیان اینکه بهترین سرمایه ناجا ارتباط مردم با پلیس است ، تصریح کرد: پلیس هر چقدر بتواند با آحاد مردم و نخبگان ارتباط داشته باشد در انجام ماموریت های خود بهتر و موفق تر عمل خواهد کرد
فرماندار شهرستان روانسر ادامه داد: مردم داری ، پایبندی به اصول اخلاقی ، دلسوزی ، گذشت و چشم پوشی از اشتباه مطالبه گران از جمله اقدام های خوب و ارزشمند پلیس در مقابل مشکلات و حوادث است.
ویسمرادی اظهار داشت: امنیت اقتصادی یکی از ابعاد مختلف امنیت است و راه اندازی هیاهو و ایجاد رعب و وحشت اقتصادی از سوی مخالفان و دشمنان نظان راه به جایی نبرد و آن هم خنثی شد.
وی اضافه کرد: آنانی که در بازار ارز با راه اندازی یک جو بدبینی در اقتصاد کشور باعث اخلال نظام اقتصادی ، گرانی و آشفتگی شدند باید در مقابل مردم سر شرم و حیا پایین آورند.
فرمانده انتظامی شهرستان روانسر نیز گفت: این هفته فرصت مناسبی است تا دلاورمردان این نیرو گوشه ای از فعالیت های خود را به نمایش بگذارند.
سرهنگ محمد قنبری افزود: در حوزه امنیت اجتماعی کارهای بسیار خوبی در سطح شهرستان روانسر صورت گرفته که افزایش 24 درصدی کشف سرقت ها و افزایش 30 درصدی دستگیری سارقین از جمله این اقدام ها است.
وی ادامه داد: کاهش 100 درصدی قتل ، کاهش پنج درصدی مزاحمت های خیابانی ، افزایش 12 درصدی کشفیات مواد مخدر و کاهش 47 درصدی تصادفات درون شهری بخشی دیگر از خدمات پلیس در شهرستان روانسر است.
شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه واقع شده است.
7455/3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.