به گزارش ایرنا، حسین ویسمرادی روز شنبه در بازدید از اجرای طرح آسفالت و بهسازی معابر روستای قوری قلعه این شهرستان افزود: خوشبختانه به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمات و اقدام های زیادی برای محرومیت زدایی روستاها انجام گرفته و این خدمات در این دولت نیز با شدت بیشتر ادامه دارد.
وی اظهار داشت: عمران و آبادانی و رشد و توسعه هرچه بیشتر روستاهای این شهرستان با همدلی و مشارکت همه جانبه مردم امکان پذیر است.
فرماندار روانسر اظهار امیدواری کرد در سایه اهتمام دولت به رفع مشکلات موجود در مناطق روستایی ، شاهد رشد و توسعه همگون تمام مناطق کشور باشیم.
ویسمرادی اضافه کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی تمام اقشارجامعه مورد توجه هستند و دولت تدبیر و امید در راستای خدمات رسانی به مردم روستاهای شهرستان اقدامات بجا و مناسبی انجام داده است که از جمله آنها گازرسانی به روستاهای شهرستان، آب شرب بهداشتی و سالم و اجرای طرح های عمرانی است.
مدیر اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان روانسر نیز گفت: در یک ماه گذشته معابر روستاهای زالوآب، نهرابی، قوری قلعه و شهرک قلانجه آسفالت شده است.
حسین خانی افزود: از محل اعتبارات قیر و با همکاری اعضای شورا و دهیاران روستا، 24 هزار متر مربع از معابر این روستاها آسفالت و بهسازی شده است.
وی تصریح کرد: برای اجرای این طرح ها بیش از پنج میلیارد و 600 میلیون ریال هزینه شده است.
مدیر اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان روانسر ادامه داد: بهسازی چهار هزار متر مربع از معابر روستای گراب علیا نیز با اعتبار یک میلیارد ریال در حال پیگیری است و عملیات اجرایی آن به زودی آغاز می شود.
شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه واقع شده است.
7455/3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.