حجت الاسلام جواد فاطمی نسب روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پس از چهار دهه ، هنوز هم آماج حملات تروریستی کورکورانه بدخواهان و دشمنان استقلال و امنیت کشور است و این نشان دهنده راه درست و مسیر صحیح انقلاب است.
وی اظهار داشت: دشمنان این نظام الهی خیال واهی دارند که می توانند با پشتیبانی و حمایت مالی از گروه های تروریستی ، امنیت و استقلال ما را خدشه دار کنند اما بدانند که روحیه شهادت طلبی ملت ایران پاسخگوی تمامی اقدام های ددمنشانه آن ها است.
امام جمعه سرپل ذهاب گفت: تلاش مذبوحانه دشمن از طریق گروهک های تروریستی ، هرگز نمی تواند امنیت ، اتحاد ،همبستگی و انسجام ملی مردم را مختل کند و دشمنان باید بدانند که ملت بزرگ ایران با این گونه اقدام های تروریستی منسجم تر از گذشته در برابرآن ها خواهند ایستاد.
حجت الاسلام فاطمی نسب ، ضمن محکوم کردن این حادثه تروریستی وحشیانه افزود: ملت همیشه بیدار و بزرگ ایران اسلامی منسجم تر از همیشه دست های شیطانی پشت پرده این جنایت را می بینند و از مسئولان می خواهند تا این جنایت را با جوابی قاطعانه به سرکرده های این گروهک تروریستی پاسخ دهند.
سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از 90 هزار تن جمعیت دارد.
7399/3012/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.