به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ محمد حیدری روز شنبه در نشست کمیسیون حمل و نقل و ایمنی راه ها که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: تصادفات جاده ای استان در 6 ماه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته سه درصد افزایش پیدا کرده است.
وی در رابطه با تصادفات برون شهری در شهریور ماه امسال گفت: تصادفات برون شهری شهریور امسال 29 درصد و تلفات جاده ای 17 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش یافته است.
رییس پلیس راه استان کرمانشاه اعلام کرد که علاوه بر گشت های محسوس 20 دستگاه خودرو کنترل نامحسوس نیز بر تردد خودروها در جاده های برون شهری نظارت دارند.
حیدری ، جاده کرمانشاه به کامیاران را پرحادثه ترین جاده استان دانست و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 29 نفر در این محور به علت تصادف جان خود را از دست داده اند.
وی در بخش دیگری از صحبت های خود اظهار داشت: به منظور کاهش آمار تلفات جاده ای با راکبان موتورسیکلت هایی که بدون در نظر گرفتن قوانین در جاده های برون شهری تردد می کنند، برخورد می شود.
رییس پلیس راه کرمانشاه افزود: بخش اعظمی از تلفات جاده ای استان‌‌ به دلیل پرت شدن خودرو به داخل پرتگاه ها در بخش های غیرایمن جاده ها است.
حیدری از مدیران راهداری خواست که هرچه زودتر نسبت به اصلاح نقاط پرحادثه جاده ای استان کرمانشاه اقدام کنند.
استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت و بیش از 24 هزار و 640 کیلومتر مربع مساحت دارای بیش از هشت هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی است.
7445/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.