روابط عمومی شهرداری کرمانشاه روز سه شنبه در نقل از امیررضا همایون دولتشاهی در نشست با مدیران روابط عمومی مناطق سازمان های زیرمجموعه شهرداری افزود: تعلق خاطر شهروندان به شهر باعث می شود که درک و تلقی شهروندان از شهر و مشارکت و حضورشان در مدیریت شهر هم واقع بینانه باشد و هم شهر به سوی توسعه پایدار پیش برود.
وی با تأکید بر اینکه تمام تلاش مجموعه سختکوش شهرداری خدمت صادقانه به شهروندان است، گفت: هرچند که به علت مشکلات درآمدی در این راستا ارائه کیفیت خدمات با مشکل مواجه می شود ولی از صبر و حوصله و متانت شهروندان تشکر می کنیم.
همایون دولتشاهی در ادامه گفت: قطعا در شرایط حساس امروز در رأس شهرداری کرمانشاه به عنوان نهادی مدنی و مردمی، شهرداری موفق خواهد بود که با مدیریت جهادی شهر و مجموعه شهرداری را مدیریت کند و به نیازهای روزمره و رفاهی و فرهنگی، عمرانی و خدماتی شهر توجه نماید.
وی لازمه مدیریت جهادی را اخلاق جهادی بر مبنای، کار و تلاش بیشتر و هوشمندی و استفاده از ظرفیت های موجود و شناسایی قابلیت های پنهان دانست.
وی تصریح کرد: مدیر ارشد شهر باید مدیری باشد که در تعامل متقابل با شورا و شهروندان جهت تثبیت شهر کرمانشاه به شهری مبتنی بر کرامت و اخلاق انسانی با توجه به پیشینه غنی و تاریخ ارزشمند و توجه به نقش ویژه مردم به عنوان صاحبان اصلی شهر و ضرورت مشارکت و افزایش نظارت همگانی در عرصه مدیریت شهری برای افزایش کیفیت زندگی و رشد و تعالی کرمانشاه تلاش کند.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری کرمانشاه همچنین با اشاره به نقش تأثیرگذار روابط عمومی ها در افزایش مشارکت شهروندان ادامه داد: روابط عمومی ها در مناطق و سازمان های شهرداری به عنوان حلقه ارتباط سازمان با مردم، وظیفه دسترسی مدیران به افکار عمومی و از طرفی تحقق اصل پرسشگری و پاسخگویی و نظارت شهروندان بر عملکرد مدیریت شهری را برعهده دارند.
وی افزود: روابط عمومی فرایندی است که روابط میان شهروندان و مجموعه مدیریت شهری را برحسب ارتباط صادقانه و در راستای باورپذیری، اطمینان و اعتماد و نفی رنجش و نیز رابطه ای مبتنی بر حسن نیت، اخلاق مداری و تعهد و همکاری و هماهنگی اجتماعی را جهت پویایی مدیریت شهری بوجود آورد.
همایون دولتشاهی با ارج نهادن به زحمات خبرنگاران یادآوری کرد خوشبختانه اتفاقی که در سال های اخیر در عرصه مدیریت شهری با تلاش اصحاب رسانه و خبرنگاران خستگی ناپذیر شکل گرفته تغییر نگرش شهروندان به مجموعه شهرداری بوده که در منطقی تر شدن مطالبات شهروندان در بستر مشارکت و تعامل مناسب با مدیریت شهری نقش مؤثری داشته است و این امر قابل توجه و ستایش می باشد.
شهرداری در قالب هشت منطقه به یک میلیون نفر از جمعیت کلانشهر کرمانشاه خدمات ارائه می دهد.
3033/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.