روابط عمومی استانداری کرمانشاه روز شنبه به نقل از هوشنگ بازوند در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان در سرسرای تدبیر استانداری گفت: پروژه های نیمه کاره زیادی در حوزه های مختلف ورزشی، فناوری و عمرانی در سطح استان وجود دارد که باید هرچه سریعتر تعیین تکلیف شده و به بخش خصوصی واگذار شوند.
وی افزود: مدیران باید هرچه سریعتر برنامه زمان بندی شده واگذاری این پروژه ها را به سازمان مدیریت و برنامه ریزی ارائه دهند.
استاندار کرمانشاه در ادامه با اشاره به اهمیت سیاست های اقتصاد مقاوتی، رهبر معظم انقلاب را پرچمدار اقتصاد مقاومتی در کشور دانست و گفت: معظم له در همه نشست ها بر اقتصاد مقاومتی به عنوان یک راهبرد بلند مدت برای توسعه کشور تاکید می کنند.
بازوند افزود: مدیران باید اقتصاد مقاومتی را به عنوان یک راهبرد بلندمدت سرلوحه کارهای خود قرار دهند.
وی همچنین تصریح کرد: مشارکت مردمی یکی از پایه های اصلی اقتصاد مقاومتی است و بدون مشارکت مردمی امکان تحقق این برنامه راهبردی وجود ندارد.
او یادآوری کرد که دولت از اعتبارات کافی برای تکمیل پروژه های نیمه کاره برخوردار نیست و مجموعه نظام به این جمع بندی رسیده است که این پروژه ها را به مردم واگذار کند.
استاندار کرمانشاه در ادامه گفت: مصوبات لازم در این زمینه به تصویب سران سه قوه تصویب رسیده و لزوم اجرای آن نیز به تایید مقام معظم رهبری رسیده است.
او اضافه کرد: اجرای دقیق پروژه های اقتصاد مقاومتی یکی از مطالبات مدیریت ارشد استان از مدیران است.
3033/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.