به گزارش خبرنگار ایرنا، هوشنگ‌ بازوند روز پنجشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی استان که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهارداشت: جمعیت 2 میلیون نفری کرمانشاه سالیانه حداقل 300 میلیارد تومان بابت دریافت خدمات مناسب به اپراتور ها پول پرداخت می کنند ولی خدمات ارائه شده چندان مناسب نیست.
وی با بیان اینکه اپراتورهایی که در کرمانشاه فعالیت می کنند خدمات مناسبی به مشترکان ارائه نمی دهند، گفت: در بسیاری نقاط استان دارای نقاط کور هستیم و یا آنتن دهی ضعیف است. همراه اول در همین شهر کرمانشاه دارای نقاط کور آنتن دهی است که این قابل قبول نیست.
استاندار کرمانشاه یادآور شد: در مسیر کرمانشاه تا قصرشیرین 22 نقطه کور آنتن دهی وجود دارد که با توجه به مهم بودن این محور، تداوم آن قابل پذیرش نیست.
بازوند در بخش دیگری از صحبت های خود در رابطه با مصوبات جلسه گفت: در نشست شورای برنامه ریزی استان 27 پروژه برای ارائه در شورای توسعه شرق و غرب به تصویب رسید که حداقل 10 پروژه آن در راستای توسعه متوازن به تصویب می رسد.
وی در پاسخ به درخواست شهردار کرمانشاه مبنی بر افزایش سهم ‌شهرها از مالیات بر ارزش افزوده، گفت: در جلسه پیشین قرار شد که سهم مالیات بر ارزش افزایش 70 درصد بین شهرها و 30 درصد بین روستاها تقسیم‌ شود که از این به بعد سهم شهرها به 75 درصد افزایش پیدا می کند و 25 درصد به روستاها داده می شود.
استاندار کرمانشاه اعلام کرد که براساس مصوبه شورای برنامه ریزی استان چهار روستای نسمه، دوریسان، سرکران و چورژه به شهر پاوه خواهند پیوست.
استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت دارای 32 شهر ، 14 شهرستان و 2 هزار و 622 روستا است.
7445/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.