فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری چند تن از عوامل تیراندازی در روستای کهریز که به سمت یک منزل مسکونی تیراندازی و باعث زخمی‌شدن یک جوان 19 ساله شده بودند، خبر داد.

به‌گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ حسین براری اظهار داشت: به دنبال وقوع یک فقره تیراندازی در روستای کهریز از توابع کرمانشاه مشخص شد پنج نفر به علت اختلافات با استفاده از اسلحه کلاشینکف به درب منزل یکی از شهروندان مراجعه و یکی از ساکنین آن را از ناحیه هر دو پا مجروح کردند.

وی افزود: پس از گذشت تنها دو ساعت از وقوع این حادثه ماموران کلانتری توانستند با گسترش دامنه تحقیقاتی خود محل اختفای عوامل تیراندازی را شناسایی کنند.

سرهنگ براری ادامه داد: ماموران پلیس پس از اخذ مجوز قضایی وارد مخفی‌گاه متهمان شده و در عملیاتی غافلگیرانه همگی آنها را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: همچنین از منزل متهمان دستگیر شده یک قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز، 25 عدد فشنگ و 6 قبضه شمشیر کشف شد.

وی همچنین از تشکیل پرونده برای متهمان دستگیر شده و تحویل آنها به دستگاه قضایی جهت سیر مراحل قانونی و از صدور حکم لازم خبر داد. 

سرهنگ براری در پایان گفت: پلیس به شدت با این گونه ناامنی‌ها مقابله و به افراد متخلف اجازه نمی‌دهد با چنین اقداماتی امنیت موجود را زیر سئوال ببرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.