حسن عزیزی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، گفت: تعامل و هماهنگی خوبی در شورای هماهنگی استان وجود دارد که این امر به طور مستقیم بر سرعت بخشیدن به انجام کارهای جامعه هدف، تاثیر به سزایی خواهد داشت .
وی افزود: تمام تلاش مجموعه شورای هماهنگی به روز شدن اطلاعات مورد نیاز جامعه هدف و تدوین برنامه های منطقه ای است که خروجی مناسبی بدهد.
عزیزی عنوان کرد: یکی از همین برنامه ها که به تصویب کارگروه اشتغال استان نیز رسیده، تدوین سند اشتغال به تفکیک شهرستان ها و دستگاه های اجرایی است که خروجی آن وظیفه اشتغالزایی هر شهرستان و دستگاه اجرایی را برای 2 سال روشن می کند.
رئیس شورای هماهنگی دستگاه های اجرایی تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در ادامه به تعامل خوب دستگاه های تابعه با نمایندگان مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: این هماهنگی می تواند برای پیگیری بسیاری از مشکلات که می تواند ناشی از قوانین دست و پاگیر باشد، کمک کند.
دبیر کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان کرمانشاه همچنین به اشتغال روستایی در کرمانشاه اشاره کرد و اظهار داشت: از سهمیه ابلاغی در تسهیلات اشتغال پایدار روستایی به استان تا کنون بیش از 51 درصد طرح های مصوب تسهیلات مورد نظر خود را دریافت کرده اند.
به عقیده عزیزی ارتقا فضای کسب و کار و روند رو به رشد فضای اقتصادی امید خوبی در استان ایجاد کرده است.
میانگین نرخ بیکاری در کشور 13 درصد است که این آمار در استان کرمانشاه به بیش از 19 درصد می رسد.
در استان کرمانشاه حدود 173هزار تن جویای کار هستند.
7445/3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.