مجتبی بیاتی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حجاج این سه استان در طول چهار روز و در قالب پنج پرواز از طریق فرودگاه کرمانشاه وارد کشور می شوند.
وی اظهار داشت: به منظور رفاه حال و تسهیل در امر ورود حجاج و تکریم مستقبلین، جلسات متعددی با حضور مسئولان فرودگاهی و استانی و دست اندرکاران در عملیات حج برگزار شده است.
او تمام تلاش مجموعه فرودگاه کرمانشاه را استقبال خوب از حجاج و تکریم مستقبلین دانست و گفت: برای تحقق این هدف نهایت تلاش خود را می کنیم.
بیاتی توصیه کرد به منظور جلوگیری از ازدحام و رفاه حال حجاج و نیز روان سازی ترافیک یک خودرو مستقبل در فرودگاه حضور پیدا کند.
مدیرکل فرودگاه بین المللی شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه در ادامه سخنان خود گفت: امسال یک هزار و 479زائر سه استان کرمانشاه، ایلام و لرستان در قالب 10 کاروان از طریق این فرودگاه عازم سرزمین وحی شدند.
بیاتی افزود: حجاج این سه استان 9 تا 11 مرداد از طریق فرودگاه کرمانشاه توسط 10 پرواز عازم عربستان شدند.
فرودگاه کرمانشاه به عنوان فرودگاه مرکز منطقه غرب کشور در سال 1350 تاسیس شده و اکنون با انجام بیش از 120 پرواز برنامه های هفتگی توسط 9 شرکت هواپیمایی به هفت مقصد پروازی داخلی و نیز مقاصد خارجی نقش بسزایی در جابجایی مسافران استان های غربی کشور را دارد.
کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت در مرکزیت استان های کردستان، لرستان، ایلام و همدان قرار دارد.
3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.