جلال الدین سلیمی روز پنجشنبه در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز سنندج با بیان اینکه ارائه خدمت در جامعه به صورت سیستمی در حال انجام است، اظهار داشت: رسانه ها در این بین نقش نظارتی دارند تا این خدمات به صورت متوازن در همه نقاط یکسان ارائه شود.
وی افزود: در صورتی که خللی در این زنجیره خدمت وجود داشته باشد رسانه می تواند با شناسایی آنها دستگاه ها را به سمت ارائه خدمات بهتر و بیشتر و همچنین افکار عمومی را به سمت بازگویی این خدمات هدایت کند.
سلیمی تاکید کرد: تخصص گرایی خبرنگاران در یک رسانه از دیگر موارد مهم موفقیت رسانه هاست چرا که دستگاه های اجرایی و خدماتی فعالیت های خود را به صورت تخصصی ارائه می دهند و خبرنگاران تخصصی می توانند با جزیی نگری خود حق نظارتی شان را بهتر از هر زمان دیگری ادا کنند.
وی وزین بودن تولید محتوای رسانه ها را از دیگر تاثیر های تخصصی بودن خبرنگاران دانست و یادآور شد: در این صورت خبرنگاران می توانند به راحتی به صورت عمقی اطلاعات خود را گردآوری و به مخاطبان ارائه کنند.
بانک مسکن در استان کردستان دارای 24 شعبه است که 10 مورد از این شعبات در شهر سنندج و 14 مورد نیز در سایر شهرستان ها خدمات رسانی می کنند.
3034/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.