محمد احمدی روز چهارشنبه در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) مرکز سنندج به مناسبت روز خبرنگار اظهار داشت: خبرنگاران ناظران و چشمان تیزبین مردم بر عملکرد مسئولان هستند و هر چه مستقل تر باشند بهتر می تواند به وظایف خود عمل کنند.
وی با بیان اینکه خبرنگار اگر استقلال مالی داشته باشد می تواند جایگاه واقعی خود را در جامعه بدست آورد، به اهمیت این جایگاه اشاره کرد و افزود: حرفه خبرنگاری اگر هم سطح قضاوت نباشد کمتر از آن نیست.
مدیر صندوق بازنشستگی در کردستان سپس با اشاره به نبود خانه امید در این استان تاکید کرد: با اینکه مصوبه ساخت خانه های امید در کشور سال 87 صادر شده ولی اقدامی برای ساخت آن در کردستان صورت نگرفت در حالیکه برخی استان ها 2 خانه امید برای بازنشستگان دارند.
وی یادآور شد: با اینکه در جلسه ای با حضور مسئولان مرتبط زمین برای ساخت خانه امید در شهر سنندج هم مشخص و به امضای مسئولان از جمله شهردار هم رسیده است ولی اکنون برای ساخت خانه امید در محل مورد نظر موافقت نمی شود.
خانه امید مجهز به بخش های مختلفی همچون کانون خدمات مشاوره، خانه سلامت، مرکز ادبی، هنری، کافی ‏نت، کافی شاپ، سالن ورزشی، مرکز فعالیت های قرآنی، خانه آموزش به ویژه در حقوق شهروندی، واحدهای ‏مشاوره و کاریابی، واحد فناوری اطلاعات است که به مجموعه ای بزرگ برای فعالیت های فرهنگی و اجتماعی ‏بازنشستگان کشوری تبدیل شده است.
22 هزار و 675 هزار نفر عضو صندوق بازنشستگی در کردستان هستند که 14 هزار و 500 نفر آنها ساکن شهر سنندج هستند.
17 مرداد سالروز شهادت محمود صارمی، خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) به همراه هشت نفر از اعضای کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در مزار شریف افغانستان به دست گروهک تروریستی طالبان در سال 1377 از سوی شورای فرهنگ عمومی کشور با عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است.
6108/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.