به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، اخوان همچنین نماینده سازمان گسترش و عضو هیئت مدیره شرکت های زیر مجموعه، عضو هیات مدیره سایپا، عضو شورای مرکز رشد پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران، مشاور مدیر عامل شرکت سایپا دیزل و نیز عضویت در هیئت مدیره گروه صنعتی ملی را در کارنامه مدیریتی خود دارد.

با انتصاب یکی از نیروهای شایسته کردستان در سکان مدیریت عالی گروه صنعتی بارز و حمایت و همکاری متولیان اجرائی و مدیران ارشد استان، رسیدن به هدف اصلی بارز برای ظرفیت تولید سالیانه ٤٤ هزار تن محصول در کردستان دست یافتنی است.

شرکت لاستیک بارز کردستان نیز یکی از شرکت‌های گروه صنعتی بارز بوده و در طول چند سال اخیر با اشتغال وبکارگیری قریب ٥٥٠ نفر بصورت مستقیم و ٣٠٠ نفر غیرمستقیم سبب اشتغالزایی برای جوانان این دیار شده و بسان نگینی درخشان در حوزه صنعت کردستان و ایران می‌درخشد.

وجود نیروهای جوان، خلاق و توانمند در لاستیک بارز کردستان و حضور مدیران توانمند اجرائی و باسابقه در راس هرم لاستیک بارز کردستان نوید روزهای خوب و درخشان‌تری را می‌دهد.

شرکت بارز کردستان اکنون با تولید روزانه قریب 8 هزار و ٥٠٠ حلقه لاستیک خودرو در سه شیفت کاری و یکی از تأمین کنندگان اصلی لاستیک صنعت خودروسازی کشوربوده ودر کنار داشتن سهم فروش از بازار داخل در حوزه صادرات محصول نیز فعال است.

 

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 983369
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.