به گزارش روز شنبه روابط عمومی پزشکی قانونی کردستان، آزمایشات تعیین هویت اجساد این تصادف رانندگی در اسرع وقت انجام و از هر 11 جانباخته نمونه برداری شد که با نتایج دی ان ای بستگان آنها مطابقت داشت.
اجساد 10 نفر از جانباختگان این حادثه رانندگی منجر به آتش سوزی روز پنجشنبه تحویل بستگان و اقوام شد و جسد نفر دیگر نیز که راننده تانکر حامل سوخت است، به محض مراجعه بستگان و مطابقت با نتایج نمونه گیری، تحویل خواهد شد.
این گزارش می افزاید از اولین ساعات اعلام حادثه تصادف رانندگی میان تانکر و اتوبوس و آتش سوزی این خودروها، تیمی از پزشکان و تکنسین های پزشکی قانونی، معاینه اجساد و نمونه گیری را آغاز کردند.
این نمونه ها برای انجام آزمایش تعیین هویت به آزمایشگاه سازمان پزشکی قانونی کشور ارسال و در کوتاه ترین زمان نتایج اعلام و اجساد شناسایی شده و تحویل بستگان شدند.
حدود ساعت 30 دقیقه بامداد چهارشنبه هفته گذشته یکدستگاه تانکر حامل سوخت نفتا با یکدستگاه اتوبوس مسافربری در بلوار کمربندی دکتر حسینی شهر سنندج برخورد کرد که با توجه به انفجار مواد نفتی و آتش گرفتن اتوبوس، هشت نفر از مسافران به همراه راننده و شاگرد اتوبوس و همچنین راننده تانکر جان خود را از دست دادند و هفت نفر دیگر نیز مصدوم شدند.
کارشناسان پلس راهور علت وقوع این حادثه را نقص فنی در سیستم ترمز تانکر و عمل نکردن این سیستم اعلام کردند، اتوبوس مسافربری در این حادثه بطور کامل در آتش سوخت.
6108/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.