حشمت الله صیدی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تعداد اندکی به دلیل رفتار خود موجب بدنامی شهرداری شده اند که باید متوجه شوند خدمت به مردم، کار درست و رضایت مندی جامعه اهمیت دارد.
وی اضافه کرد: در حال بررسی هستیم تا برخی از نیروهای شهرداری که بدون ضابطه بر سرکار آمده اند یا مرتکب سو استفاده هایی از موقعیت خود شده اند تکلیف همکاری آنها با شهرداری مشخص شود.
صیدی اظهار داشت: در بررسی هایی که یک ماه است جریان دارد 61 نفر از کار تعلیق شده اند و در صورت اثبات اینکه مشکلی در نحوه استخدام آنها یا شیوه کار آنها وجود نداشته باشد بر سرکار برمی گردند.
شهردار سنندج با بیان اینکه هدف ما تعدیل و کاهش نیروهای شهرداری نیست چرا که شرایط آن هم فراهم نشده است، افزود: هدف ما اعمال قانون و حفظ نگاهی مثبت به شهرداری است.
روند ارزیابی عملکرد کاری کارکنان شهرداری مدتی است در معاونت توسعه و مدیریت منابع این نهاد آغاز شده است و قرار است تمامی کارکنان مورد ارزیابی قرار گیرند.
2 هزار و 400 نفر در شهرداری سنندج مشغول به فعالیت هستند و این شهرداری در قالب سه منطقه و چهار ناحیه در شهر سنندج خدمات رسانی می کند.
6108/ 3020
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.