به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، در پیام حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی آمده است: وقوع حادثه تلخ و تأسف‌بار در ترمینال مسافربری سنندج که منجر به جان باختن و مجروح شدن تعدادی از هموطنان عزیز در استان کردستان گردید، موجب اندوه و تأثر عمیق شد.
وی تاکید کرد: هم‌اکنون لازم است مسئولان استانی به ویژه استاندار کردستان به عنوان نماینده دولت، نسبت به بررسی دقیق علت وقوع این حادثه اقدام کرده و تلاش و اهتمام ویژه‌ای برای رسیدگی به خانواده‌های داغدیده و تسکین آلام آنان داشته باشند.
رییس جمهوری با ابراز همدردی، این مصیبت را از صمیم قلب به خانواده‌های عزیز جان‌باختگان این حادثه دلخراش و مردم استان کردستان تسلیت گفت و از درگاه خداوند متعال برای درگذشتگان مظلوم رحمت و مغفرت و برای عموم بازماندگان صبر و اجر و برای مجروحان شفای عاجل مسألت کرد.
به گزارش ایرنا، یک دستگاه تانکر حامل سوخت بامداد امروز با یک دستگاه اتوبوس مسافربری در سنندج در استان کردستان تصادف کرد که به منجر به جانباختن 11 نفر و زخمی شدن هفت نفر شد.
این تانکر از مسیر شمال به جنوب بلوار دکتر حسینی سنندج در حرکت بود که با اتوبوسی که خارج از ترمینال متوقف بود، برخورد کرد.
سه روز عزای عمومی در این استان اعلام شده است.
3020
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.