صباح قریشی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از این تعداد، 380 خانواده دارای دو قلو، 96 خانواده دارای سه قلو و سه خانواده دارای چهار قلو زیر پوشش خدمات حمایتی بهزیستی قرار دارند.
وی با اشاره به ارائه خدمات به این خانواده ها افزود: سال گذشته 8 هزار و 544 قوطی شیر خشک برای این نوزادان تهیه و در میان خانواده های آنان توزیع شد.
مدیرکل بهزیستی کردستان با بیان اینکه در زمینه خدمات رسانی، خانواده های سه قلو و چهار قلو در اولویت هستند، تاکید کرد: پارسال در مجموع حدود یک میلیارد و 900 میلیون ریال به خانواده های دارای فرزندان سه و چهار قلو در کردستان کمک مالی شده است.
قریشی میانگین کمک مالی سالیانه به هر کدام از این خانواده ها توسط بهزیستی را 20 میلیون ریال اعلام کرد و یادآور شد: علاوه بر این، در طول سال کمک های موردی جهت تامین هزینه های ضروری به این خانواده ها صورت می گیرد.
وی با بیان اینکه خانواده های دارای فرزند چندقلو برای بهره مندی از این کمک ها می توانند به بهزیستی محل سکونت خود مراجعه کنند، گفت: این نهاد پس از بررسی درخواست خانواده ها و تایید آن، خدمات خود را به آنها ارائه می دهد.
110 هزار نفر از جمعیت یک میلیون و 603 هزار نفری استان کردستان زیر پوشش خدمات بهزیستی قرار دارند که معادل هفت درصد جمعیت استان است.
7348/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.