به گزارش ایرنا، در این اطلاعیه مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس در این استان که ساعت 10 صبح روز جمعه 18 خرداد برگزار می شود به این شرح اعلام شده است:
- سنندج: میدان آزادی - خیابان فردوسی - خیابان امام خمینی(ره) سه راه حبیبی
- سقز: تجمع اولیه میدان قدس - خیابان جمهوری - میدان جمهوری اسلامی
- قروه: مقابل سپاه پاسداران - میدان اتحاد
- مریوان: از چهار راه بیمارستان تا میدان شهید فهمیده - خیابان جمهوری اسلامی
- بیجار: از میدان شهید رحمانی - خ توحید - تقاطع خیابان آزادگان - میدان آیت الله فاضل گروسی
- بانه: تجمع اولیه مقابل اداره اوقاف و امور خیریه - میدان امام خمینی(ره) به سمت آموزش و پرورش
- کامیاران: تجمع اولیه میدان امام(ره) - چهار راه اصلی شهر
- دیواندره: تجمع اولیه میدان قلم - میدان نماز
- سروآباد: میدان ملاعبدالعظیم - خیابان معلم - میدان شهید مرادی
- دهگلان: تجمع اولیه میدان بسیج - میدان ساعت - میدان معلم
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان همچنین با صدور اطلاعیه ای، مردم استان را به حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.
در این اطلاعیه که یک نسخه آن روز پنجشنبه به ایرنا نمابر شد، آمده است: امروز با گذشت هفت دهه اشغالگری سرزمین های فلسطینی توسط صهیونیست ها و با حمایت دولت مستکبر آمریکا و حرکت احمقانه ترامپ رئیس جمهور ابله و شیطان صفت در انتقال سفارت این کشور از تل آویو به بیت المقدس و حمایت از اعلام این سرزمین مقدس به عنوان پایتخت رژیم جعلی، جنگی دیگر را علیه ملت مظلوم فلسطین و همه مسلمانان و آزادگان جهان آغاز کرده است.
از سویی انتفاضه جدید فلسطینی ها با تظاهرات جمعه های بازگشت، به مرحله جدیدی رسیده و این بار نیز شاهد جنایت و کودک کشی رژیم سفاک صهیونیستی بوده ایم و بدرستی که شعار صهیونیست ها از نیل تا فرات جای خود را به شعار و واقعیت سرزمین مقاوم فلسطین از بحر تا نهر نه یک وجب کمتر داده است.
به فرموده مقام معظم رهبری دیگر دوران بزن در رویی و دوران رژیم های آپارتاید نظامی به پایان رسیده و به نقطه پایانی تاریخ حیات شجرۀ ملعونۀ خبیثۀ صهیونیستی نزدیک می شویم و به زودی امت بزرگ اسلامی در بیت المقدس نماز جمعه و جماعت خواهند خواند.
امسال به لطف و عنایت الهی مردم مومن و همیشه در صحنه در پیروی از آموزه های امام راحل (ره) و لبیک به دعوت مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، در روز جمعۀ 18 خرداد مصادف با 23 رمضان که روز جهانی قدس است با شعار محوری پیروزی جبهۀ مقاومت، شکست فتنۀ آمریکایی ـ صهیونیستی، عزم ملت فلسطین برای بازگشت در خیزشی عظیم در کنار جبهۀ بزرگ مقاومت و بیداری اسلامی و در حمایت از مردم مظلوم و بی گناه وآوارگان بی پناه فلسطین مقاوم، علیه ظلم و خشونت و اشغالگری رژیم غاصب صهیونیستی فریاد آزادی، استقلال، حقانیت و مظلومیت سر می دهد و دوشادوش برادران دینی خود در نوار غزه و کرانه باختری رود اردن و جای جای فلسطین قهرمان و دیگر آزادگان جهان، با ظلم و کفر دجالان سفاک صهیونیست به مبارزه بر می خیزند.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان از عموم مردم انقلابی این استان دعوت می کند تا با حضور گسترده خود همراه با دیگر مردم ایران و مسلمانان جهان بار دیگر اتحاد و همدلی خود را به رخ کشیده و با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل حمایت همه جانبه خود از قدس شریف را اعلام کنند.
به گزارش ایرنا، مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور روز جمعه 18 خرداد ساعت 10 صبح در 90 نقطه از استان کردستان برگزار می شود.
راهپیمایی روز جهانی قدس در سنندج روز جمعه ساعت 10 صبح از میدان آزادی این شهر آغاز و در مسیر خیابان فردوسی - خیابان امام خمینی(ره) تا سه راه حبیبی ادامه دارد و ماموستا فایق رستمی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری سخنران این مراسم است.
7348/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.