به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، جمشید اسدی در همایش نحوه اعطای تسهیلات به بافت های ناکارآمد و فرسوده که در آمفی تئاتر سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان برگزار شد، با توجه به بحث بازآفرینی شهری اظهار کرد: ما می توانیم با اهتمام مدیران استان و شهرستان ها بهترین توسعه را برای استان رقم بزنیم.
وی گفت: توجه به بافت های ناکارآمد شهری مهمترین موضوعی است که باعث ایجاد توسعه می شود.
مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری کردستان با بیان اینکه ما سالانه 10 درصد از بافت های فرسوده شهری را احیا می کردیم، افزود: متاسفانه ما بهره کافی را از این بافت های فرسوده شهری نبردیم و این باعث شد از برنامه های خود جا بمانیم.
اسدی بیان کرد: بیش از 50 درصد جمعیت استان جزو بافت های فرسوده و 25/7 دهم درصد جمعیت استان جزو بافت های ناکارآمد است.
وی با اشاره به درآمد های شهرداری از حمل پروانه ها، گفت: در سال گذشته دو هزار و 559 فقره پروانه با 924 هزار و 54 متر مربع صادر شده که این میزان نسبت به سال 90، 59 درصد از لحاظ مساحت و 48 درصد از لحاظ تعداد کاهش داشته است.
مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری کردستان اظهار داشت: ما در سال گذشته چهار هزار و 396 واحد جهت استفاده از تسهیلات برای استان کردستان سهمیه داشتیم که تنها 500 واحد آن به نتیجه رسیده و این نشان از عدم توجه ما به این مسئله بوده است.

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج در ادامه با بیان اینکه ایجاد آسایش و آرامش برای مردم از اهداف اجرایی این طرح ها است، خاطر نشان کرد: ما به عنوان مدیران شهری باید برای تک تک شهروندانمان احساس مسئولیت داشته باشیم و برای آن ها ارزش و امنیت روحی، روانی، مالی و... قائل شویم تا همه احساس رشد کنند.
شریعتی خاطر نشان کرد: باید با هم اندیشی شورا ها در ایجاد و احداث یک ساختمان شکیل، مقاوم، آرام و مطمئن آنقدر تلاش کنیم تا هرکسی در هر کجایی که دلش خواست بتواند به راحتی زندگی کند.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 925983
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.