سرهنگ عیسی گوهری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه حدود 50 درصد از تصادف های رانندگی هنگام بارش باران، به علت واژگونی در اثر لغزندگی جاده است اظهار کرد: بارش باران از روز گذشته در برخی نقاط استان شروع شده و این بارش ها هم اکنون در بیشتر جاده های استان ادامه دارد.
وی علت افزایش تصادف هنگام بارش باران را کاهش اصطکاک سطح جاده و لاستیک خودروها اعلام کرد و گفت: با توجه به اعلام هواشناسی مبنی بر ادامه بارش ها لازم است رانندگان در این ایام به ویژه شب ها نکات ایمنی را هنگام رانندگی رعایت و با سرعت مطمئنه حرکت کنند.
به گزارش ایرنا از اداره کل هواشناسی کردستان، شرایط ناپایداری جوی امروز چهارشنبه همچنان بر استان (بویژه نیمه شرقی و جنوبی) حاکم بوده و پیامد آن وزش باد، رگبار و رعد و برق با احتمال بارش تگرگ در بعضی از نقاط است.
این گزارش برای روز پنجشنبه تا صبح جمعه نیز کاهش میزان ناپایداری و رگبارهای پراکنده همراه با رعدوبرق (بخصوص بعد از ظهر فردا) در بعضی از نقاط استان را پیش بینی کرده است.
به دنبال خروج سامانه بارشی فعلی از آسمان کردستان، سامانه بارشی جدیدی از ظهر جمعه به استان وارد و تا اواسط هفته آینده به فعالیت خود ادامه می دهد.
پیش بینی می شود پیامد فعالیت این سامانه رگبارهای باران زا، رعد و برق و احتمال بارش تگرگ در استان باشد.
3034/6108
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.