به گزارش ایرنا، حسین خوش اقبال عصر روز چهارشنبه در آیین تودیع و معارفه فرماندار شهرستان قروه اظهار کرد: فرماندار نماینده عالی دولت است و مدیران شهرستان باید در راستای خدمتگزاری بیشتر به مردم با فرماندار همکاری و همراهی کنند.
وی افزود: مدیران که مسئولیت و سیاست های دولت و جایگاه دولت را پذیرفتند حامی نظام و ارزش های انقلاب و دولت باشند و دفاع از اقدامات دولت و نظام وظیفه تک تک مسئولان است.
خوش اقبال با بیان اینکه مردم به عنوان صاحبان ولی نعمت نظام هستند و باید با مردم با روی گشاده از آن ها تکریم کرد اظهار کرد: مدیریت جدید شهرستان نیاز به مشارکت مدیران دارد تا با بیان راهکار در راستای حل معضلات با توجه به استعداد شهرستان در بخش های مختلف اقتصادی از لحاظ معدن، کشاورزی و دامداری برای توسعه شهرستان قدم بردارد.
امام جمعه اهل سنت قروه نیز گفت: مسئولان تلاشگر نظام جمهوری اسلامی از همه سرمایه گرنمایه خود برای ارتقای مملکت و توسعه شهرستان دریغ نمی کنند.
ماموستا هاشم نوری افزود: با توجه به اینکه شهرستان قروه دارای مذاهب و قومیت متفاوت است باید فرماندار و مدیران در راستای وحدت این شهرستان همانند دوره های گذشته قدم بردارند.
وی با تاکید بر اهمیت نامگذاری شعار سال حمایت از کالای داخلی اظهار کرد: بسیاری از تولیدات داخلی تعطیل شده است و با حمایت و جایگزین کردن کالاهای ایرانی می توان از خرید کالاهای چینی جلوگیری کرد.
فرماندار قروه در این مراسم گفت: با توجه به اینکه شهرستان قروه دارای پتانسیل مناسبی از نظر ذخایر معدنی، کشاورزی و نیروی انسانی تحصیلکرده دارد با تعامل، همکاری و همفکری مدیران و نخبگان و افراد توانمند برای توسعه و آبادانی شهرستان و رفع مشکلات قدم بر می دارم.
موحد امان اللهی افزود: با توجه به سیاست دولت که خدمت بی منت،خالصانه با مردم به ویژه مستضعفین و محرمین و توسعه همه جانبه در زمینه عمرانی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی اقدام خواهیم کرد.
در پایان این مراسم موحد امان اللهی به عنوان فرماندار جدید قروه معرفی و از تلاش های پرویز کولانی که پیش تر عهده دار این سمت بود، قدردانی شد.
امان اللهی دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس مدیریت اجرایی است و مسئولیت های معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری سنندج، بخشداری موچش و گزینش استانداری در کارانه ی خود دارد.
قروه در 90 کیلومتری شرق سنندج واقع شده است.
7345/ 3020
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.