فرزاد سردارزاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه در این مدت، 20 هزار و 70 مورد بازرسی از بازارهای استان انجام شد، افزود: در نتیجه این بازرسی ها، یک هزار و 12 مورد تخلف شناسایی و 922 پرونده تشکیل شد.
وی با بیان اینکه عمده این تخلفات، کم فروشی، گران فروشی و عدم درج قیمت بود، اظهار کرد: برای این 922 پرونده، چهار میلیارد و 179 میلیون و 915 هزار و 229 ریال جریمه در نظر گرفته شد.
رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: از 13 بهمن سال گذشته تا 10 فروردین امسال، 896 مورد گزارش مردمی از طریق تلفن گویای 124 و مراجعه حضوری دریافت شد که 302 مورد تخلف احراز و پرونده متخلفان برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.
سردارزاده یادآور شد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف واحدهای صنفی اعم از کم فروشی، گرانفروشی و عدم درج قیمت واحدهای مختلف صنفی مراتب را به شماره تلفن 124 اطلاع دهند تا بازرسان این سازمان برای بررسی مورد تخلف اقدام کنند.
هم اکنون حدود 56 هزار واحد صنفی دارای پروانه کسب در استان کردستان وجود دارد که از این تعداد، 29 هزار واحد در مرکز استان مستقر هستند که حدود سه درصد از این واحدهای صنفی، فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای است.
7355/ 3020
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.