بیژن زندیه روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مدیران مراکز تولیدی و حاکمیتی باید علاوه بر موضوع تولید کالای با کیفیت و فرهنگ سازی در جامعه لازم است به عنصر مهم نیروی انسانی از کارگر ساده تا مهندسان و متخصصان موثر در تولید نیز از طریق آموزش و بروز رسانی اطلاعات و کسب علوم روز برنامه ریزی کنند.
وی اضافه کرد: نیروی فعال و خلاق باید در مراکز تولیدی آموزش های نوین را طی کنند و با تدابیر جدید در خصوص تولید کالای زیبا، با کیفیت، با دوام و قابل رقابت با تولیدات خارجی اقدام کنند.
فرماندار بیجار افزود: افزایش تولید کالای داخلی به همت مردم برای خرید کالای ایرانی ارتباط غیر قابل انکاری با جذب نیروی بیکار و افزایش توان تولید واحدهای تولیدی از طریق افزایش سرمایه درگردش دارد.
وی موضوع فرهنگ سازی و آگاهی بخشی در جامعه را یک کار زیربنایی خواند و یادآور شد: یکی از اصول مهم این برنامه، اعتماد سازی است مصرف کنندگان در برابر هجمه تبلیغات کالای خارجی، نیاز به روشنگری و اعتماد سازی در خصوص مزیتهای خرید کالای ایرانی در ابعاد مختلف دارند.
وی اضافه کرد: مراکز تولیدی باید ضمن اینکه برای نظر مصرف کننده احترام قایل می شوند، در زمینه بسته بندی و تولید کالای زیبا بطور جدی وارد عرصه رقابت شوند تا مصرف کننده در مقابل کالای غیر ایرانی، بتواند انتخاب بهتر را به کالای ایرانی بدهد.
وی به تاثیر رسانه ها در خصوص آگاهی بخشی برای جامعه و تشریح آثار سوء استفاده ازکالای غیر ایرانی در بخش افزایش بیکاری، کم بود سرمایه مالی واحدهای تولیدی، رکود بازار و کاهش رونق اقتصادی کشور اشاره و خواستار برنامه ریزی مناسب رسانه های مکتوب، ملی، خبرگزاری ها و حتی محافل عمومی شد.
شهرستان بیجار در 220 کیلومتری شمال سنندج مرکز استان کردستان قرار دارد.
7350/ 3020
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.