رئیس بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: 13 بهمن ماه سال قبل لغایت 3 فروردین ماه سال جاری از طریق ستاد خبری ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان‌های استان در مجموع 17 هزار و 645 مورد بازرسی صورت گرفته است.

به گزارش ایلنا، فرزاد سردارزاده با بیان کشف 940 مورد تخلف در این بازرسی‌ها،خاطر نشان کرد: در این رابطه 803 فقره پرونده برای واحدهای متخلف صنفی و غیر صنفی تشکیل شده است.

وی افزود: عمده این تخلفات گرانفروشی، کم فروشی و عدم درج قیمت است که در این پرونده ها در مجموع دو میلیارد و 437 میلیون و 214 هزار و 679 ریال جریمه برای متخلفان در نظر گرفته شده است.

رئیس بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن وتجارت کردستان گفت: در مدت یاد شده از طریق ستاد خبری ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان‌های استان 861 مورد گزارش مردمی دریافت و در رسیدگی به آنها 291 مورد تخلف احراز شد که در این زمینه پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

سردارزاده در پایان یادآور شد: شهروندان محترم می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف واحدهای صنفی اعم از کم فروشی، گرانفروشی، عدم درج قیمت و.... واحدهای مختلف صنفی مراتب را با شماره تلفن 124 و یا با مراجعه به ادارات تابعه در شهرستانها و در مرکز استان به سازمان صنعت، معدن و تجارت مراجعه کرده و موارد تخلف را گزارش کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.