معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار کردستان گفت: وکلای حق طلب و مستقل در تحقق جامعه عدالت بنیان و آرمانی همواره نقش مهمی را ایفا کرده اند.

به گزارش ایلنا، حسین فیروزی شامگاه پنجشنبه در جشن سالگرد استقلال کانون وکلای کردستان، اظهار کرد: 65 سال از استقلال کانون وکلا می‌گذرد و هرگاه حقوقدانان در صحنه قرار گرفتند، به بسط گفتمانی حقوق و اندیشه های حقوقی، عدالت و رسیدن به حق کمک کردند. 

وی به منشور حقوق شهروندی اشاره کرد و افزود: این منشور هم در بسط گفتمان حقوق و آشنایی مردم با حقوق خود تاثیرگذار و در جهت رسیدن به جامعه عدالت بنیان کمک خواهد کرد. 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان عنوان کرد: جامعه آرمانی جامعه ای حق طلب، حق مدار، عدالت بنیان و جامعه ای بدون سلطه گر و سلطه پذیر است که همه باید برای تحقق آن تلاش کنند. 

وی به تاثیر قضات در تحقق جامعه عدالت بنیان تاکید کرد و ادامه داد: بررسی های تاریخی نشان می‌دهد که در همه کشورهای پیشرفته و مترقی یکی از مشاغلی که در ایجاد، توسعه و تاسیس جامعه آرمانی نقش داشته اند، وکیلان حق طلب، حق خواه و مستقل بوده اند. 

فیروزی همچنین تاکید کرد: استقلال کانون وکلا برای قوام و دوام عدالت خیلی مهم است و وکلا باید در بیان حق آزاد و شجاع باشند که امیدواریم کانون وکلای کردستان نیز از همه این ویژگی‌ها برخوردار باشد. 

وی با اشاره به نقش کانون وکلای کردستان در توسعه استان، خاطرنشان کرد: رمز توسعه کردستان سرمایه گذاری است و سرمایه‌گذار باید حیثیت و اعتبار مالش در امنیت باشد که در نتیجه آن، فرصت‌های شغلی ایجاد خواهد شد. 

وی یادآور شد: وکلا در استان با حمایت از حقوق سرمایه گذاران می‌توانند این اطمینان خاطر آنها را برای حضور در استان و سرمایه گذاری فراهم کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.