به گزارش ایرنا، سرپرست فرمانداری کامیاران روز شنبه در آیین افتتاح این طرح ها با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی، نظامی مستقل، آزاد و برخواسته از اعتقاد و ایمان مردم است، گفت: همین اقتدار از دلایل مهم برای دشمنی قدرت های مستکبر و زورگو با این نظام است.
جمال ارشدی با اشاره به اینکه 22 بهمن در تاریخ نظام مقدس روز به رخ کشیدن استقامت و ایستادگی ملت در برابر زورگویی های دشمنان است، اظهار کرد: امسال همچون سال های قبل باید برای باطل کردن نقشه های شوم دشمن همگام با هم، متحد و یکصدا پشتیبانی خود را از این نظام با آمدن به خیابان و شرکت در راهپیمایی این روز اعلام کنیم.
وی با بیان اینکه حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن بزرگترین شکست برای دشمن است، افزود: حضور مردم بیانگر این است که سرنوشت خود را تعیین می کنند و به دشمن اجازه تفرقه افکنی و آشوب نخواهند داد.
ارشدی تحکیم وحدت ملی را یک ضرورت دانست و تاکید کرد: در روز 22 بهمن صدای وحدت ملت ایران باید گوش جهانیان را کر کند.
سرپرست فرمانداری کامیاران در ادامه در خصوص طرح های که امروز در این شهرستان به بهربرداری رسید، گفت: طی مراسمی هفت طرح حوزه آب و فاضلاب شهری با اعتبار 9 میلیارد و 128 میلیون تومان افتتاح شد.
ارشدی با بیان اینکه در حوزه گازرسانی 11 روستا و 10 واحد مرغداری در شهرستان از نعمت گاز بهرمند شدند، افزود: برای اجرای این طرح ها 9 میلیارد و 179 میلیون تومان هزینه شده است.
وی در خصوص دیگر طرح های قابل افتتاح نیز گفت: 24 طرح عمرانی در حوزه دهیاری های شهرستان با اعتبار 5 میلیارد و 500 میلیون ریالی از جمله این طرح ها است.
به گزارش ایرنا، این طرح ها با حضور سرپرست فرمانداری کامیاران، مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان و مسئولان شهرستانی در دهمین روز از دهه مبارک فجر به بهره برداری رسید.
کامیاران با 102 هزار نفر جمعیت در 65 کیلومتری جنوب سنندج واقع شده است.
خبرنگار: ژاله گرگانی**انتشار: سلیمانی
7349/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.