مدیرکل روابط عمومی استانداری کردستان گفت: روابط عمومی ادارات و دستگاەهای اجرایی خدمات شایستە دولت را در جهت امیدواری مردم بە نظام اطلاع رسانی کنند.

بە گزارش ایلنا، هیرش رضایی درجلسە کمیتە نهادها و سازمان‌های استان بە مناسبت گرامیداشت ایام اللە دهە فجر با بیان این مطلب افزود: علیرغم تنگناهای مالی دولت کارهای بسیار شایستەای در بخش راە و صنعت و دیگر حوزەها انجام شدە است کە باید بە حضور مردم گزارش شود.

وی ادامە داد: با توجە بە گستردگی فضای مجازی  لازم است روابط عمومی‌ها بە این حوزە ورود جدی در راستای ایجاد فضای پر از امید و بازتاب خدمات دولت و نظام داشته باشند.

رضایی با بیان اینکە در اغتشاشات اخیر دشمنان نظام از فضای مجازی بهترین بهرە را بردە و همە امکانات خود را در این جهت بسیج کردند، اظهار داشت: ضروری است در ایام دهە فجر امسال فضایی متفاوت و پر از امید با بازتاب خدمات واقعی دولت در جهت توسعە کشور خلق شود.

مدیرکل روابط عمومی کردستان همە تلاش مقامات عالی استان و دیگر مدیران را در جهت توسعە، رشد و پیشرفت کردستان توصیف کرد و افزود: کاشتن بذر ناامیدی در جامعه توسط هر کسی ظلم بە کشور و مردم است، بر همین اساس لازم است از هر روشی برای امیدآفرینی و بازتاب خدمات واقعی دولت استفادە شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.