محسن بیگلری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مردم برای ما از ارزش و جایگاه ویژه ای برخوردار هستند و اینکه مسئولی خود را از مردم جلوتر بداند تفکر کاملا اشتباهی است.
وی افزود: مردم ایران اسلامی قدرشناس هستند و بارها این خصلت را در عرصه های مختلف اثبات کرده اند بنابراین برخورد درست با مردم و احترام به آنان از سوی مسئولان امری لازم و ضروری است.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ما نمایندگان، مردم را ولی نعمت خود می دانیم و هر مسئولی بخواهد به عزت این مردم بی احترامی کند طبق وظیفه نظارتی خود با او برخورد خواهیم کرد.
بیگلری با تاکید بر اینکه عزتمندی مردم باید خط قرمز مسئولان باشد، یادآور شد: یکی از خصلت های بارز مردم ایران فرهنگ بالای آنهاست به گونه ای که حتی اگر مسئولی با رعایت احترام کارشان را انجام ندهد، راضی هستند.
منشور حقوق شهروندی با هدف استیفا و ارتقای حقوق شهروندی و به‌منظور تدوین 'برنامه و خط‌ مشی دولت'، موضوع اصل 134 قانون اساسی، تنظیم شده و شامل مجموعه‌ای از حقوق شهروندی است که یا در منابع نظام حقوقی ایران شناسایی‌ شده‌اند و یا دولت برای شناسایی، ایجاد، تحقق و اجرای آن‌ها از طریق اصلاح و توسعه نظام حقوقی و تدوین و پیگیری تصویب لوایح قانونی یا هرگونه تدبیر یا اقدام قانونی لازم تلاش جدی و فراگیر خود را معمول خواهد داشت.
خبرنگار: افسانه گلباغی**انتشار: مجید سلیمانی
7348/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.