به گزارش خبرنگار ایرنا، نائب رئیس انجمن علمی بتن های خاص دانشگاه کردستان در جریان برگزاری این مسابقه گفت: این مسابقه برای چهارمین سال متوالی در این دانشگاه برگزار می شود و امسال21 گروه متشکل از دانشجویان رشته های مختلف بویژه رشته های مهندسی عمران شرکت کننده دارد.
پریسا مرادی افزود: شرکت کنندگان در این مسابقه با تشکیل گروه های 2 نفره و چهار نفره و با تحویل گرفتن 2 کیلو روزنامه، سه متر نخ و نوار چسب باید چهارپایه هایی با حداکثر وزن یک کیلو و 300 گرم بسازند.
به گفته وی بر اساس فرمول مسابقه، هر قدر وزن چهارپایه های ساخته شده کمتر باشد، امتیاز محسوب می شود.
این مسابقه با حضور 21 گروه از ساعت 8 صبح امروز آغاز شده و ساعت 14 تا 17 سازه ها بارگذاری و توسط سه داور از دانشجویان مقطع دکترای عمران سازه انجام می شود و اسامی برندگان اعلام خواهد شد.
به گزارش ایرنا، دانشگاه کردستان هم اکنون دارای بیش از 170 رشته شامل 51 رشته کارشناسی، 91 رشته کارشناسی ارشد و 29 رشته دکتری است و در هفت دانشکده با بیش از 300 عضو هیات علمی به بیش از 10 هزار دانشجو خدمات تحصیلی ارایه می کند.
علوم انسانی و اجتماعی، ادبیات و زبان های خارجی، مهندسی،هنر و معماری، علوم پایه و منابع طبیعی هفت دانشکده این دانشگاه است.
در سال 1355 کار خود را با عنوان دانشسرای عالی سنندج وابسته به دانشگاه تربیت معلم تهران آغاز و در سال 1370 وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ایران، این مرکز آموزش عالی را با عنوان دانشگاه کردستان معرفی کرد.
خبرنگار: افسانه گلباغی**انتشار: امید بهمنی
7348/6108
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.