به گزارش خبرنگار ایرنا، سحر کرباسی با اشاره به فعالیت های شرکت ای تاکسی در راستای راه اندازی این سیستم حمل و نقل اینترنتی و مزایای آن اظهار کرد: راه اندازی ای تاکسی یا تاکسی هوشمند یکی از نیازهای مهم تحول در شیوه مدیریت حوزه حمل و نقل درون شهری است.
وی با بیان اینکه امکان استفاده از این سرویس بر پایه استفاده از گوشی های هوشمند تلفن همراه قرار دارد و نرم افزاری تحت سیستم عامل اندورید است، افزود: هر فردی که دارای گوشی هوشمند با اینترنت فعال باشد با بهره گیری از آن می تواند با شرکت آی تاکسی ارتباط برقرار کند و از خدمات سرویس حمل و نقل آن به سهولت بهره مند شود.
کرباسی تاکید کرد: هزینه سفارش خودرو در نرم افزار آی ‌تاکسی‌ بسیار کمتر از موارد مشابه است و بدلیل سیستم ارزیابی راننده، ایمنی مسافر در طول سفر افزایش می‌یابد.
وی بهبود ارائه خدمات در حوزه تاکسی به شهروندان از یک سو و افزایش بهره وری و رضایت تاکسیرانان، ساماندهی کسب و کارهای اینترنتی، ساماندهی رانندگان متفرق در سطح شهر و کمک به این قشر زحمت کش را از اهداف اصلی راه اندازی ای تاکسی در سنندج برشمرد.
وی گفت: آی تاکسی از رفت و آمدهای اضافه تاکسی در سطح شهر جلوگیری و به روان سازی ترافیک شهری، کاهش مصرف سوخت و آلودگی هوای شهر کمک می کند.
به گفته وی، مسافر در هر نقطه از که شهر باشد براحتی می تواند با سرویس آی تاکسی ارتباط برقرار و به وسیله نقلیه سریع، امن و ارزان قیمت با صرف کمترین زمان دسترسی پیدا کند.
هم اکنون حدود 60 تا 70 راننده تاکسی با این شرکت همکاری می کنند، 11 هزار و 396 راننده برون شهری و هشت هزار و 136 راننده درون شهری در استان کردستان فعالیت می کنند.
109 واحد تاکسی تلفنی، 12 واحد آژانس بانوان، 56 واحد وانت تلفنی، 21 واحد پیک موتوری و 48 خط تاکسی مسیری در سنندج فعالیت می کنند.
خبرنگار: شیوا اردلان منش
7352/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.