علاالدین بختیاری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: به منظور پرورش خلاقیت و نوآوری، آموزش و تقویت مهارت های اساسی زندگی در بین مجموعه دانش آموزان مقاطع تحصیلی، مسابقات علمی - سرگرمی در بخش های رباتیک جنگجو، فوتبالیست، مکعب روبیک، سازه های ماکارونی، موشک کاغذی، آبی و دومینو توسط پژوهش سرای دانش آموزی امام خمینی (ره) برگزار شد.
وی افزود: امور برنامه ریزی، اطلاع رسانی به صورت پوستر و مراحل اجرایی این مسابقات توسط پژوهش سرا طراحی و اجرا شد و مسابقات در سه سالن (مجموعه ورزشی شهدا و سالن امتحانات آموزش و پرورش) برگزار شد.
بختیاری اضافه کرد: مسابقات برای همه شرکت کنندگان به صورت رایگان و بدون دریافت هزینه ورودی برگزار شد و منابع مالی شامل هزینه های اجرا و اهدای جوایز مسابقات با حمایت مدیریت آموزش و پرورش و بخش خصوصی تامین و پرداخت گردید.
وی یادآور شد: مراسم تقدیر از برندگان و اهدای جوایز نفرات و تیم های برتر روز سه شنبه همزمان با مراسم گرامیداشت هفته پژوهش در سالن امام خمینی(ره) آموزش و پرورش قروه برگزار می شود.
شهرستان قروه 22 هزار و 145 دانش آموز دارد که در 225 مدرسه با 981 کلاس درس مشغول تحصیل هستند، قروه در 90 کیلومتری شرق سنندج واقع شده است.
در سومین دوره از مسابقات بزرگ دانش آموزی شهرستان قروه 60 درصد شرکت کنندگان دختر و 40 درصد پسر هستند، در دوره قبل، 200 دانش آموز در قالب 67 تیم به رقابت پرداختند.
خبرنگار: سارا صالحی**انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7345/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.