به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از بانه، مهندس محسن بیگلری در این نشست جایگاه والای فرهنگی مردم منطقه و شأن و کرامت هنرمندان در تمامی ابعاد و لایه های اجتماعی، ارتباطی و فرهنگی را ستود و خاطر نشان کرد: « فرهنگ سازی و تلاش در حوزه ادب و هنر، زیربنا و بستر مناسب برای بسیاری از رویدادها، تحولات و طرح ها را در دیگر زمینه ها فراهم می کند».
فرماندار شهرستان بانه هم در این نشست، تلاش دو سویه مسولان و هنرمندان در راستای توسعه و گسترش برنامه های فرهنگی و هنری را ضروری خواند.
محمد فلاحی با اشاره به برگزاری یازدهمین جشنواره سراسری داستان نویسان در آذر ماه امسال در بانه، این جشنواره را یکی از فرصت های ارزنده برای برند سازی فرهنگی در این شهرستان خواند و گفت: «تلاش می کنیم با حمایت های مسؤلان و ظرفیت های موجود، دبیرخانه این جشنواره را امسال دائمی کنیم».
وی در زمینه برنامه های فرهنگی، تکیه بر آداب و فرهنگ دینی و محلی مردم این دیار را امری ضروری خواند و از هنرمندان و فعالان فرهنگی خواست به منظور توسعه بیشتر فرهنگ و هنر، ارتباط و تعامل بیشتری با مسولان و متولیان داشته باشند».

در ادامه این نشست پیشکسوتان و فعالان فرهنگی، هنری و ادبی هم به بیان دیدگاه ها و نظرات خود در زمینه کمبودها و ظرفیت های موجود پرداختند و بر تلاش جمعی، مشارکت، مطالبه گری و پیگیری تصمیمات و اقدامات فرهنگی تأکید نمودند.

گفتنی است مهندس بیگلری در این نشست به اصحاب فرهنگ و هنر در بانه قول داد مقدمات دیدار با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور طرح موانع، نیازها و درخواست های جامعه فرهنگی و هنری این شهرستان را از نزدیک فراهم نماید.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 786649
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.