معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان گفت: برخی مسئولان استانی و شهرستانی رغبتی برای تشکیل جلسات ستاد ساماندهی و رفع مشکلات حوزه جوانان ندارند.

به گزارش ایلنا، هیرش رضایی با انتقاد از عملکرد برخی ادارات در حوزه جوانان، گفت: متاسفانه برخی ادارات و نهادها فقط به صورت نمادین در جلسات ستاد ساماندهی جوانان و کمیته‌های تخصصی حضور می‌یابند.

وی افزود: بسیاری از دستگاه‌های حاضر در جلسات نیز در سطح کارشناسان در جلسات استانی و شهرستانی حضور دارند.

رضایی با بیان اینکه در برخی شهرستان‌ها حتی فرمانداران نیز در جلسات شرکت نمی‌کنند، اظهار داشت: برخی فرمانداران رغبتی برای تشکیل جلسات ستاد ساماندهی و رفع مشکلات حوزه جوانان در شهرستان ها ندارند.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان گفت: بر اساس دستورالعمل و بخشنامه ها ستاد ساماندهی اصلی ترین مرجع و متولی در تصمیم گیری و اجرای برنامه ها در امور جوانان است.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه هنوز برخی مدیران حوزه جوانان را به رسمیت نمی شناسند، افزود: برخی ادارات جوانان را تهدید می دانند، در صورتی که جوانان کردستانی بزرگترین فرصت برای توسعه و آبادانی ایران عزیزمان هستند.

رضایی اظهار داشت: با توجه به جمعیت 26 درصدی جوانان کردستانی انتظار داریم مسئولان ارشد استان توجه ویژه ای به حوزه جوانان داشته باشند و در صدد رفع مشکلات عدیده آن ها گام بردارند.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان در پایان از برنامه‌های وزارت ورزش و جوانان در راستای افزایش مشارکت اجتماعی و استفاده از ظرفیت جوانان نخبه کردستان در توسعه فرهنگی و اجتماعی کشور خبر داد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.