اولین سمینار منطقه ای اختلالات آب و الکترولیت در کودکان روز دوشنبه با حضور اساتید دانشگاه های علوم پزشکی تهران و همدان و کرمانشاه در دانشگاه علوم پزشکی کردستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دبیر علمی این سمینار در حاشیه مراسم با بیان اینکه رویکرد جدید دانشگاه توسعه آموزش و پژوهش است، افزود: دعوت از مجموعه ای از اساتید طراز اول کشور در زمینه بیماری های نفرولوژی طی دو روز در راستای آموزش اختلات آب و الکترولیت به جامعه هدف پزشکان و دانشجویان و گروه‌های مختلف پزشکی نیز جزو برنامه راهبردی سمینار است.

راما نقشی زادیان به اهداف برگزاری این سمینار نیز گریزی زد و گفت: ایجاد شبکه ی علمی میان اساتید و پزشکان و محققان دانشگاه علوم پزشکی کردستان با سایر محققان سطح کشور و همچنین پزشکان خارج از کشور به طوریکه دعوت از پروفسور فرحناک اسدی به عنوان وزنه ی بین المللی در بحث نفرولوژی و نیز پزشکان دانشگاه های تهران و همدان و کرمانشاه از مهم ترین اهداف برگزاری این سمینار به شمار می رود.

وی اظهار داشت: فردهم نمودن بستر و شرایطی برای ایجاد مرجعیت علمی در کشور برای دانشگاه علوم پزشکی کردستان از دیگر اهداف و راهبرد برگزاری این سمینار تلقی می شود.

نقشی زادیان آشنایی پزشکان با آخرین دستاوردهای روز دنیا را در راستای ارتقای توانمندی‌های علمی و درمانی محققین را از دیگر اهداف این سمینار برشمرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.