معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کردستان با اشاره به اینکه کیفیت در اعتمادسازی و گرایش‌مردم به مصرف کالاهای داخلی موثر است،گفت:کیفیت همچنین زمینه‌ساز خودکفایی و استقلال اقتصادی و نهایتا اقتصاد مقاومتی در کشور می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسین فیروزی روز یکشنبه در آیین گرامیداشت روز جهانی استاندارد در سنندج، افزود: مقوله استاندارد برای تمامی جنبه های اثرگذار اقتصاد و فرهنگ و صرفه جویی و در نهایت تحقق اقتصاد مقاومتی حائز اهمیت است.

وی به عمل و استراتژی کلیت استاندارد اشاره کرد و گفت: استاندارد نظمی است که بر اساس علم و فناوری و تجارب آدمی از طریق سازمان و دستگاهی زمینه ساز تسهیل و تفاهم در ارتباطات می شود به عبارتی ایجاد تفاهم مهم ترین اصل در تعادل بخشی به انسان ها برای هم زیستی مسالمت آمیز است.

فیروزی اظهار داشت: کار با کیفیت و دارای استاندارد به فراهم نمودن بستر اعتماد و به تبع آن نیز اعتبار برای تولید کننده منجر می شود و اینکه سود و نفع آن نصیب مصرف کننده خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کردستان ادامه داد: رعایت به کارگیری فرایند استاندارد ها و موازین از سوی عوامل تولید در یک سیستم یقینا در ایجاد اعتماد و اطمینان خریدار موثر است و نیز بهترین تبلیغ برای واحد تولیدی و در نهایت به شکوفایی اقتصاد ختم خواهد شد.

فیروزی خاطرنشان کرد: در نظر گرفتن ملزومات کیفیت در اعتماد سازی و صرفه جویی در وجه های اقتصاد و گرایش مردم به مصرف کالاهای داخلی موثر است و زمینه خودکفایی و استقلال اقتصادی در کشور مهیا و نهایتا اقتصاد مقاومتی در کشور عینیت می یابد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.