به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، سردار حبیب شهسواری صبح پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه این رزمایش یک و دو مهرماه سالجاری همزمان با آغاز ماه محرم و بزرگداشت هفته دفاع مقدس برگزار می شود افزود: این شرکت نیروی ها آذربایجان غربی و کردستان برگزار می شود.

وی با تاکید بر اینکه مرزهای شمالغرب کشور از امن ترین مرزهای منطقه هستند و حتی دشمن جرات چپ نگاه کردن به مرزهای ما را ندارد عنوان کرد: ما ناامنی را در مرزهایمان بر نمی تابیم و اگر کسی دنبال ناامنی شود به شدت برخورد خواهد شد.

مهر در این باره نوشت: سردار شهسواری ارتقای آمادگی های رزمی، بالابردن توانمندیهای طرح ریزی و ارتقای آمادگی اطلاعاتی، ارتقای سطح آموزش منابع انسانی، شناخت نقاط و ضعف توان رزمی یگان ها، بکارگیری تجهیزات و ارزیابی میزان اثربخشی آنها، انتقال تجربیات به نیروهای جدید، نمایش اقتدار نیروهای مسلح و مردمی و غیره عنوان کرد.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه حمزه سیدالشهدا تاکید کرد: رزمایش امنیتی محرم در اشنویه آذربایجان غربی و مریوان کردستان برگزار می شود.

سردار شهسواری با بیان اینکه از نیمه دوم سال ۹۳ تاکنون بیش از ۵۵۰۰ پروژه محرومیت زدایی توسط قرارگاه اجرا شده است اظهارداشت: محرومیت زدایی در مناطق محروم و مرزی از اولویت های این قرار گاه است.

وی با اشاره به اینکه اقتدار قرارگاه و سپاه حتی تفکر تجاوز و تعدی را به دشمن داخل و خارج نمی دهد خاطرنشان کرد: مرز خط قرمز ماست و اجازه هیچ گونه تعدی را به دشمنان نمی دهیم.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه حمزه سیدالشهدا با اشاره به سواستفاده از عنوان کولبر گفت: حساب کولبران زحمتکش با قاچاقچیان جداست، متاسفانه برخی اوقات از جایگاه کولبران سواستفاده می شود.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 746942
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.