به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان، مرحله نهایی رقابت های دو و میدانی لیگ امید مردان کشور شامگاه سه شنبه 29 شهریور به پایان رسید.
این دوره از رقابت ها در مواد 100 متر، 200 متر، 400 متر، 800 متر، 1500 متر، 5000 متر، 3000 متر بامانع، 110متر بامانع، 400 متر بامانع، پرش سه گام، پرش بانیزه، پرش طول، پرش ارتفاع، پرتاب نیزه، پرتاب وزنه، پرتاب دیسک و پرتاب چکش برگزار شد.
در پایان این رقابت ها، میثم رشیدی دونده بانه ای موفق شد در ماده 100 متر با زمان 11 ثانیه و سه صدم ثانیه عنوان نایب قهرمانی مسابقات را کسب و بر سکوی دوم بایستد.
این مسابقات با شرکت 100 ورزشکار از استان های کشور و در مواد مختلف در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار ش و به نفرات اول هر ماده مبلغ پنج میلیون ریال، نفرات دوم سه میلیون و به نفرات سوم نیز جایزه 2 میلیون ریالی اهدا شد.

** نشان برنز مسابقات بدمینتون قهرمانی کشور به ورزشکار دیواندره ای رسید
سیزدهمین دوره مسابقات بدمینتون قهرمانی نوجوانان بانوان کشور با مشخص شدن نفرات برتر در قزوین خاتمه یافت و مهسا عبدی بدمینتون باز دیواندره ای توانست مدال برنز این دوره رقابت ها را از آن خود کند.
این رقابت ها با شرکت 132 بازیکن از 24 استان کشور در قسمت یک نفره و 2 نفره برگزار شد و تیم استان کردستان با 2 بدمینتون باز به سرپرستی و مربیگری مریم بهرامی در این رقابت ها شرکت کرد.
سیزدهمین دوره مسابقات بدمینتون قهرمانی کشور دختران رده سنی نوجوانان یادواره شهیده نسرین افضل، 25 تا 28 شهریور در سالن اختصاصی بدمینتون شهرستان قزوین برگزار شد.

** دختران شطرنج باز کردستانی نایب قهرمان رقابت های شمال غرب کشور شدند
نخستین دوره المپیاد ورزشی شطرنج دختران شمال غرب کشور به میزبانی استان آذربایجان غربی برگزار شد و با نایب قهرمانی تیم کردستان پایان یافت.
تیم های آذربایجان غربی و زنجان نیز به ترتیب عناوین اول و سوم این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دادند.
در این المپیاد ورزشی که در شهرستان ارومیه برگزار شد شطرنج بازان زیر 18 سال استان های کردستان، زنجان، اردبیل، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی در هفت مرحله با یکدیگر به رقابت پرداختند.
تیم کردستان با مربیگری امیر آچاک و سرپرستی سمیرا صدیقی در این رقابت ها حضور یافت و توانست بر سکوی دوم این دوره از رقابت ها قرار گیرد.
نخستین دوره المپیاد ورزشی شطرنج شمال غرب کشور 27 و 28 شهریور به میزبانی ارومیه برگزار شد.

** تیم سنندج عنوان دوم مسابقات هندبال نوجوانان منطقه 4 کشور را بدست آورد
مسابقات هندبال نوجوانان پسر منطقه چهار کشور با حضور 6 تیم در سالن 1200 نفری مجموعه ورزشی زاگرس مریوان برگزار شد و تیم هندبال سنندج در جایگاه دوم ایستاد.
این مسابقات به صورت دوره ای برگزار شد و تیم های کرمانشاه و سنندج به ترتیب با کسب عناوین اول و دوم به مرحله بعد این رقابت ها صعود کردند.
سنندج، مریوان کرمانشاه، کنگاور، ایلام و همدان تیم های حاضر در مسابقات هندبال نوجوانان پسر منطقه چهار کشور بودند.
مسابقات هندبال نوجوانان پسر منطقه 4 کشور 27 تا 29 شهریور در مریوان برگزار شد.
هم اکنون 57 هیات ورزشی و 34 هزار ورزشکار سازمان یافته در کردستان مشغول به فعالیت هستند.
دریافت کننده: وریا کرمی ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7355/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.