به گزارش ایرنا روز پنجشنبه 23 شهریور سه تن از موی تای کاران سقزی به پنجمین دوره بازی های 2017 ' ایندورگیمز آسیا' در کشور ترکمنستان اعزام شدند.
سرپرست اداره ورزش و جوانان سقز در این باره گفت: سیدکاوه سلیمانی و سید کیوان سلیمانی به عنوان ورزشکار و بهنام بابامیری به عنوان مربی با هدایت ملی پوشان، در این بازی ها و ترکیب تیم ملی حضور خواهند داشت.
فرزاد خاکی با بیان اینکه، تیم ملی ایران با 2 سرمربی و 12 ملی پوش در رقابت های داخل سالن و رزمی آسیا حضور خواهد داشت، اضافه کرد: مراسم افتتاحیه پنجمین دوره بازی های 2017 ایندورگیمز آسیا یکشنبه 26 شهریور با حضور کشورهای شرکت کننده برگزار می شود.
شهرستان سقز 14 هزار ورزشکار سازماندهی شده دارد که 330 نفراز آنان در رشته موی تای فعالیت می کنند.
سقز در 190 کیلومتری شمال غربی سنندج واقع شده است.

** مسابقات قویترین مردان ایران در سنندج برگزار می شود
سومین دوره مسابقات قویترین مردان با عنوان جام دفاع مقدس و یادواره 5400 شهید استان کردستان در دسته وزنی آزاد، جمعه 31 شهریور به میزبانی سنندج برگزار می شود.
این برنامه در قالب برنامه‌های ورزشی گرامیداشت هفته دفاع مقدس قرار گرفته است و برای سومین سال پیاپی در استان کردستان برگزار می‌شود.
این برنامه ورزشی به همت هیات بدنسازی و پرورش اندام استان و با حمایت اداره کل ورزش و جوانان کردستان و برخی از ادارات و ارگان های دولتی استان برگزار می شود.
هدف از برگزاری سالانه این مسابقات، ترویج فرهنگ پهلوانی و ایثار در ورزش های قدرتی با الگو گرفتن از رشادت‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس بوده و در این مسابقات از رشادت های 5400 شهید استان کردستان عنوان شده است.
طبق اعلام هیات بدنسازی و پرورش اندام استان از ورزشکاران 15 استان مطرح کشور برای حضور در این مسابقات دعوت شده است تا رقابت ها در کیفیت مناسب برگزار شود.

** هیأت مریوان در جایگاه دوم رقابت های هندبال لیگ دسته 2 دختران کشور ایستاد
رقابت های هندبال لیگ دسته 2 دختران باشگاه های کشور روز جمعه 24 شهریورماه با برگزاری دیدارهای رده بندی و فینال در استان قزوین پایان یافت و هیأت مریوان در پایان این رقابت ها نشان نقره را به خود اختصاص داد و بر سکوی دوم ایستاد.
بازیکنان هندبال مریوان در دیدار نهایی خود در مصاف با فیروزآباد فارس 37 بر 14 مغلوب شدند و نایب قهرمانی این دوره از مسابقات را کسب کردند، فیروزآباد فارس و آذرخش هرمزگان هم به ترتیب در جایگاه های اول و سوم قرار گرفتند.
مرضیه روبینا، سایه یگانه، شیوه سلیمی، دیمن جام پرسنگ، هدیه علیمرادی، هانیه علیمرادی، مژگان مردوخی، کوثر احمدی، پرستو اسماعیلی، صبا میرکی، معصومه مرادزاده، هدیه میرزانیا، پریا رضایی، بهره داربرزین و هدیه روخنده بازیکنان تیم هیأت هندبال مریوان بودند که در این رقابت ها نقش آفرینی کردند.
نماینده استان کردستان با سرپرستی پریا فرجی و مربیگری سروه خرازی در رقابت های هندبال لیگ دسته 2 دختران باشگاه های کشور حضور یافت.
در این مسابقات 16 تیم از باشگاه های سراسر کشور در چهار گروه چهار تیمی از 18 شهریور با هم به رقابت پرداختند.
**خبرنگاران: ابراهیم محمدحسینی و وریا کرمی/**انتشار دهنده: امید بهمنی
7355/7249/6108
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.