به گزارش خبرنگار ایرنا، در آئین اختتامیه این جشنواره که روز جمعه در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سقز برگزار شد، با رای هیات داوران، در بخش چهره پردازی لوح تقدیر، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به مبلغ یک میلیون ریال به لیلا عزیزپور برای چهره پردازی نمایش 'در بازی آخر راهی برای خروجی نیست' رسید.
همچنین در بخش برشور، هیات داوران با تقدیر از طراح بروشور آفیش نمایش 'در بازی آخر راهی برای خروجی نیست' لوح تقدیر داد و جایزه نقدی خود را به مبلغ یک میلیون ریال به سارو کریمی طراح بروشور نمایش 'پنت هاوس'، اهدا کرد.
در بخش موسیقی هیات داوران متشکل از علیرضا اسماعیلی، داریوش رفعتی، محمد زارع زاده و اسماعیل پاشایی، هیچکدام از موسیقی های نمایش های خیابانی این جشنواره را حائز رتبه برتر ندانست.
در بخش طراحی فضای جشنواره، هیات داوران لوح تقدیر و جایزه جشنواره را به مهران عبداله نژاد برای طراحی فضای نمایش 'یک اتفاق ساده' و هیوا اسدبیگی برای طراحی فضای نمایش 'پنت هاوس' اهدا کرد.
در بخش طراحی لباس هم هیات داوران با تقدیر از طراح لباس نمایش ' یک اتفاق ساده' لوح تقدیر جشنواره و جایزه نقدی به مبلغ 2 میلیون ریال را به امید مصطفایی طراح نمایش 'در بازی آخر راهی برای خروجی نیست' اهدا کرد.
هیات داوران در بخش بازیگری زن هم، نازیلا امینی برای بازی در نمایش 'پنت هاوس' به عنوان بازیگر اول زن معرفی و لوح تقدیر، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به مبلغ سه میلیون ریال را به وی اهدا کرد.
هیات داوران جایزه رتبه اول بازیگری مرد را شامل لوح تقدیر، تندیس جشنواره و هدیه نقدی به مبلغ سه میلیون ریال نیز به وریا شاکری برای بازی در نمایش 'پنت هاوس' اهدا کرد و جایزه بازیگر سوم مرد به صورت مشترک به مهدی کریمی و صلاح شارعی برای نمایش های 'در بازی آخر راهی برای خروج نیست' و 'یک اتفاق ساده' و جایزه دوم به امید فرامرزی برای بازی در نمایش 'شما رای بدهید' تعلق گرفت.
همچنین در این بخش هیات داوران با اهدای لوح و بسته فرهنگی از محمد مهدی نبی کندی، مهدی محمدیان بازیگران نمایش های 'بسته بالا' و امیر بنفشی بازیگر 'یک زندگی' تقدیر کرد.
در بخش بازیگران خردسال از آنیتا فرامرزی برای بازی در نمایش 'شما رای بدهید' و شریفه شیریان برای بازی در نمایش 'پیکر تراش' تقدیر شد.
جایزه بازیگری سوم زن هم به فوزیه پهلوانی برای بازی در نمایش 'شما رای بدهید'، جایزه دوم به لیلا عزیزپور از تئاتر 'در بازی آخر راهی برای خروج نیست' و جایزه اول به نازیلا امینی برای نمایش 'پنت هاوس' تعلق گرفت.
در بخش طرح و ایده هم لوح تقدیر، تندیس جشنواره و هدیه نقدی به مبلغ سه میلیون ریال به هیوا اسد بیگی برای نمایش 'پنت هاوس' اهدا شد، جایزه سوم به محسن محمدی برای نمایش 'شما رای بدهید' تعلق گرفت و جایزه دوم به امید مصطفایی از نمایش 'در بازی آخر راهی برای خروج نیست'، اهدا شد.
جایزه رتبه اول کارگردانی این جشنواره شامل لوح تقدیر، تندیس جشنواره و هدیه نقدی به مبلغ سه میلیون ریال هم به امید مصطفایی کارگردان 'در بازی آخر راهی برای خروجی نیست' رسید.
جایزه سوم این بخش به مهران عبدالله نژاد برای نمایش 'یک اتفاق ساده' و جایزه دوم به هیوا اسدبیگی برای نمایش 'پنت هاوس' اهدا و از محسن محمدی نیز برای کارگردانی نمایش 'شما رای بدهید' تقدیر شد.
امیر زارع زاده، دبیر اجرایی پنجمین جشنواره تئاتر خیابانی سقز در آئین اختتامیه این برنامه هنری گفت: 24 اثر به دبیرخانه ارسال شد که هیات بازبین 12 اثر را برای اجرا در بخش مسابقه انتخاب کرد.
پنجمین جشنواره تئاتر خیابانی سقز به مدت سه روز برگزار شد که از روز سه شنبه تا پنجشنبه 13 تا 15 شهریور ماه نمایش های راه یافته به بخش مسابقه در 5 مکان شهر سقز اجرا شد.
سقز در 190 کیلومتری شمال غربی سنندج واقع شده است.
**خبرنگار: ابراهیم محمدحسینی/** انتشار دهنده: امید بهمنی
7249/6108
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.