به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی سپاه بیت المقدس کردستان، سردار محمد حسین رجبی در مراسم گرامیداشت بسیج کارمندان در سالن پیامبر اعظم استانداری کردستان افزود: میانگین جمعیت بسیج در استان نسبت به استان‌های دیگر بسیار بالا است چرا که شاهد درک عمیق از وضعیت موجود و ارزش‌های بالای دین و اهتمام به آب و خاک در استان هستیم.
وی ادامه داد: تعریفی که از بسیج داریم ناقص بوده و تعریف رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه 'همه آن‌هایی که به کشور و انقلاب به تمامیت ارضی و تعلق به ارزش‌ها همه بسیجی هستند حتی اگر پرونده در مراکز بسیج نداشته باشند' کامل است و تعریف کامل رهبر با برداشت ناقص ما در مورد مردم استان کردستان صدق می‌کند و مصداق آن وجود امنیت استان است که در بطن و بدنه خود مردم وجود دارد.
به گفته وی، با وجود اینکه شاخص های بالای نا امنی در آنسوی مرزها وجود دارد و مرزها به طور کامل مسدود نشده است اما امنیت کامل در این خطه از کشور پایدار و برقرار است.
سردار رجبی با بیان اینکه وحدت رویه بین مسئولین، نهادها، ادارات، نیرو‌های نظامی و امنیت در کردستان در سطح بالایی بوده است، افزود: این یک امید و نوید برای مردم است و این وحدت و هم‌افزایی سبب قدرت معجزه آسا و تولید امنیت می‌شود و در استان تولید قدرت بازدارندگی می‌کند که به عنوان شاخصه اول تعریف می‌شود.
هشتم شهریورماه سالروز انفجار دفتر نخست وزیری و شهادت مظلومانه شهیدان رجایی و باهنر است که بر همین اساس دوم تا هشتم شهریور به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.
** خبرنگار: حسن حسین زاده /**انتشار دهنده: امید بهمنی
3034/6108
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.