به گزارش خبرنگار ایرنا سید عارف رحمانی روز یکشنبه در آیین افتتاح پروژه عمرانی بتن ریزی معابر شهر آرمرده افزود: این 10 پروژه عمرانی با اعتباری بیش از یک میلیارد و 310 میلیون ریال به بهره برداری رسید.
وی با بیان اینکه پروژه های روستایی با همکاری دهیاری ها در روستاها احداث شده اظهار کرد: این پروژه ها شامل فاضلاب کشی، احداث پل، دیوار حائل، پارک کودک، معابر سازی و سنگ فرش است.
وی ادامه داد: این پروژه ها در روستاهای بارآور، سوراب، سارداب، سالوک سفلی، داربر، تاژان، بلکه توکل است که 2 پروژه احداث معابر و پارک کودک در روستای تاژان و دیوار حائل، سنگ فرش و پارک کودک در روستای بلکه همزمان به بهره برداری رسید.
وی اظهار کرد: بخشی از اعتبارات توسط دهیاری ها و بخشی دیگر از طریق خودیاری مردم روستاها تامین شده که در بعضی از روستاها خودیاری مردم بیشتر از اعتبارات دهیاری بوده است.
رحمانی با انتقاد از عملکرد اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای در بخش آرمرده گفت: با توجه به اینکه شرایط برای بهسازی و بازسازی جاده های روستایی فراهم و اعتبارات هم تامین شده اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان در بخش آرمرده ضعیف عمل کرده و ضروری است با توجه به نزدیک شدن فصل سرما نسبت به بازسازی و بهینه سازی جاده های این بخش اقدام کنند.
وی اضافه کرد: در شهر آرمرده هم پروژه های شبکه جمع آوری فاضلاب، احداث خیابان، ساماندهی رودخانه آرمرده و تکمیل ساختمان شهرداری آرمرده در دست اجراء است که باتوجه به کمبود اعتبارات تاکنون به بهره برداری نرسیده است.
**امسال 10 هزار متر مربع بتن ریزی معابر انجام شده است
در ادامه این آیین شهردار آرمرده گفت: در سال جاری پروژه بتن ریزی معابر شهر آرمرده 10 هزار متر مربع با اعتبار هفت میلیارد ریال انجام شده است.
خالد عزیز زاده افزود: سال گذشته 25 هزار متر مربع بتن ریزی معابر انجام شد و در سال جاری 10هزار متر مربع آن تاکنون به بهره برداری رسید.
وی اظهار کرد: در سال جاری تمام کوچه های شهر آرمرده آسفالت و بتن ریزی شده و هم اکنون آرمرده شهری بدون کوچه خاکی است.
شهرستان بانه با 158 هزار نفر جمعیت در غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.
**خبرنگار:زینب طلایی/ **انتشار دهنده: امید بهمنی
7469/6108
**آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.