به گزارش خبرنگار ایرنا، در این آیین و براساس رای هیات داوران جشنواره، در بخش بازیگری زن، هانا مرادی بخاطر بازی در نمایش 'وخداوند درون یک مرد دو قلب قرار نداد' از سنندج، شایسته فرمانی فرد بخاطر بازی در نمایش 'دهانی پر از پرنده' از بیجار و رضوان خدامی بخاطر بازی در نمایش'وخداوند درون یک مرد دو قلب قرار نداد' از سنندج به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
در بخش بازیگری مرد فردین قادری بخاطر بازی در نمایش'در حصار باد' از سنندج مقام اول، محمد مهدی حیدری بخاطر بازی در نمایش'تراس' از قروه مقام دوم و نیما ایمان زاده بخاطر بازی در نمایش'در حصار باد' از سنندج مقام سوم را از آن خود کردند.
همچنین در بخش نمایشنامه نویسی نیز فارس باقری نویسنده نمایش 'دهانی پر از پرنده' از بیجار، عبید رستمی نویسنده نمایش 'در حصار باد' از سنندج و اکبر صادقی نویسنده نمایش 'وخداوند درون یک مرد دو قلب قرار نداد' از سنندج به ترتیب حائز مقام های اول تا سوم شدند.
در بخش کارگردانی نیز افشین خدری کارگردان نمایش 'کُردها تروریست نیستند' از سنندج مقام اول، فرشید کرمی کارگردان نمایش 'وخداوند درون یک مرد دو قلب قرار نداد' از سنندج مقام دوم و عبید رستمی کارگردان نمایش 'در حصار باد' از سنندج مقام سوم را به خود اختصاص دادند.
همچنین در این آیین از بهار لطافتیان بخاطر طراحی گریم و طراحی لباس نمایش 'در حصار باد' و شعیب مکتبداری طراح آفیش و بروشور نمایش 'در حصار باد' از سنندج تقدیر شد.
در بخش موسیقی نیز از مسلم زارعی آهنگساز نمایش 'کُردها تروریست نیستند' از سنندج و افشین خدری و مهران مکاری طراحان صحنه این نمایش تقدیر شد.
در این آیین از تمامی بازیگران زن و مرد نمایش 'کُردها تروریست نیستند' از سنندج تقدیر شد.
براساس رای هیات داوران، نمایش های 'کُردها تروریست نیستند' و 'در حصار باد' به کارگردانی افشین خدری و عبید رستمی هر 2 از سنندج به سی و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر راه پیدا کردند.
قطب الدین صادقی، صابر دل بینا و کوروش احمدی داوری جشنواره بیست و هشتم تئاتر استانی کردستان را بر عهده داشتند.
بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استانی کردستان دوم و سوم شهریور در مجتمع فرهنگی و هنری فجر سنندج برگزار شد.
سی و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر بهمن ماه برگزار خواهد شد.
خبرنگار: افسانه گلباغی ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7348/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.