استاندار کردستان بر معرفی نقش مردم استان کردستان در دفاع از انقلاب و نظام در کنگره پنج هزار و 400 شهید تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عبدالمحمد زاهدی امروز در جلسه کمیته رسانه کنگره 5400 شهید که در استانداری تشکیل شد، با بیان اینکه تجربه موفق برگزاری کنگره پیشمرگان مسلمان کرد انتظارات را در برگزاری باشکوه تر این کنگره افزون‌تر کرده است، افزود: کنگره پنج هزار و 400 شهید باید به لحاظ کمیت و کیفیت در طراز بالاتری برگزار شود.

وی اظهار داشت: توسعه و ترویج فرهنگ شهادت سرلوحه عمل ما در این کنگره خواهد بود.

زاهدی دفاع مقدس را مهم ترین مقطع تاریخی ملت ایران برشمرد و گفت: جنگ هایی که در طول سال ها در کشور ما رخ داده  اثر جنگ هشت ساله را نداشته است.

استاندار کردستان ظرفیت کنگره 5400 شهید را در انعکاس واقعیت ها وسیع ذکر کرد و ابراز داشت: این کنگره صرفا یک اقدام یک هفته ای و کوتاه نیست و تمامی ابعاد آن بر حیات تاثیر گذار خواهد بود لذا اختصاص موضوع شهادت و ایثار به صورت گسترده چه در سطح استان و چه در سطح ملی نیز باید ملاک عمل قرار گیرد.

زاهدی عنوان کرد: بایستی تمامی امکانات از جمله امکانات رسانه ایی در راستای این مهم بسیج و از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.

وی بر لحاظ کردن چند عمل در این کنگره تاکید کرد و گفت: معرفی نقش مردم کردستان در دفاع از تمامیت ارضی، تقسیم کار رسانه ای جهت پوشش زندگانی نامه شهدا و معرفی آن ها به مردم و همچنین  انعکاس عملیات هایی که در دفاع مقدس رخ داده باید در این کنگره مشهود باشد.

استاندار کردستان توجه به شهدای اقشار مختلف را دیگر اقدام مهم در این کنگره برشمرد و ابراز داشت:افزون بر این موارد باید حوادث بزرگی که در استان در طول مدت جنگ هشت ساله رخ داده منعکس شود.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.