معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعە منابع استاندار کردستان تنها راە رونق شهرها و روستاهای کردستان سرمایەگذاری‌های بخش خصوصی ذکر کرد و افزود: این کار عامل ایجاد اشتغال، افزایش تولید و عامل گردش پول است.

بە گزارش ایلنا، حسین فیروزی در همایش شهرداران استان کردستان در بانه با بیان اینکە شهرداران و شوراها برنامەهای عملیاتی برای جذب و حمایت سرمایەگذاران داشتە باشند افزود: لازم است برنامەهای مدون و مطالعە شدە را در اختیار رسانەها قرار دهید تا از این طریق بتوان بخش خصوصی را تشویق بە سرمایەگذاری کرد.

وی تنها راە رونق شهرها و روستاهای کردستان سرمایەگذاری‌های بخش خصوصی ذکر کرد و افزود: این کار عامل ایجاد اشتغال، افزایش تولید و عامل گردش پول است.

فیروزی با اشارە بە اینکە کردستان هم اکنون بر ریل توسعه قرار گرفتە است اضافە کرد: مردم کردستان با رای قاطع بە دولت تدبیر و امید انتظار دارند مدیران نیز با جدیت توسعە کردستان را دنبال کنند.

وی ادامە داد: بخش مهمی از توسعە استان کردستان از درون شوراها و شهرداری‌های استان می‌گذرد و انتظار داریم ادارات با صدور بە موقع مجوزها تسهیل کنندە سرمایەگذاری و رشد و توسعە باشند.

معاون هماهنگی اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان در ادامە سخنان خود با بیان اینکە هم اکنون ۷۰ درصد جمعیت استان در شهرها ساکن هستند ادامە داد: ما علاقمندیم کە سرمایەگذاری‌ها بیشتر در مناطق روستایی انجام شود، چرا کە این مهم بە توسعە و رشد متوازن مناطق روستایی می‌انجامد.

فیروزی ادامە داد: ایجاد تولید و اشتغال در روستاها عامل جلوگیری از مهاجرت و پیشرفت شهرها نیز خواهد شد ضمن اینکە از این رهگذر نیز خدمات بصورت عادلانە توزیع می‌شود.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.